سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان، ۲۵ گروه متقاضی حضور در جشنواره هستند.

امیر ملاحسنی سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جریان دیدار مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و هیئت همراه با هیئت رئیسه انجمن هنر‌های نمایشی استان قزوین گفت:در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین، ۲۵ گروه متقاضی حضور در جشنواره هستند که بازبینی آثار از امروز شروع می شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان تئاتر استان قزوین نیرو‌های فعال و بسیار پای کاری هستند، افزود: گروه متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استانی هستند که شامل ۲۰ گروه در بخش صحنه‌ای و ۵ گروه در بخش خیابانی است.

ملاحسنی بیان کرد: جشنواره تئاتر صاحبدلان می‌تواند یک امتیاز بسیار خوب برای حضور همه هنرمندان حوزه نمایش و همچنین سایر هنرمندان در استفاده از ظرفیت‌های این جشنواره باشد.

وی افزود: بضاعت و پتانسیل هنرمندان تئاتر استان قزوین بسیار بالاست و امیدواریم در رویداد‌های بعدی بتوانیم از این ظرفیت به شکل مطلوبی استفاده کنیم.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نامه‌ای که ارسال فرموده بودید مبنی بر اینکه انجمن‌هایی که هنوز انتخابات آنان برگزار نشده است، همچنان می‌توانند ادامه فعالیت داشته باشند، هفته گذشته جلسه هماهنگی برگزار شد و حسب دستور سرپرست اداره کل ارشاد استان از امروز یک مکان در اختیار انجمن هنر‌های نمایشی قرار گرفت تا مجدد فعالیت هایشان را شروع کنند و انشاالله مقدمات انتخابات را فراهم کرده و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک در خدمت این انجمن با اختیارات کامل، فضا و دیگر اقتضائات آن باشیم.

وی گفت: آیین بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین از ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.