مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور مطرح کرد؛

۷۳ درصد مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی ۷۳ درصد مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که قبل از انقلاب این رقم ۲۵درصد بود.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عائله وار است و مردم زیادی تحت پوشش آن هستند گفت: مردم از جهات مختلف با این سازمان سروکار دارند از جمله بخش درمان فلذا اقدامات تامین اجتماعی خیلی کار با قداست و ارزشمندی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان و افراد تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: در ارتباط با بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز این را بگوییم که فرسوده و نیازمند بازسازی است و قرار بود در شهر جدید سهند که نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم تامین اجتماعی بیمارستان بسازد به همین جهت ساخت بیمارستان یا حتی یک کلینیک در این شهر جدید ضروری است.

آقای موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: دستاورد‌های نظام در حوزه حکمرانی و تحقق عدالت اجتماعی بسیار مهم است و به برکت انقلاب اسلامی ۷۳ درصد مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که قبل از انقلاب این رقم ۲۵درصد بود.

 وی با اشاره به اینکه تعهدات ما با رویکرد حمایتی در قیاس با دیگر کشور‌ها تعهدات مناسبی است و جزو صندوق‌های پر سخاوت هستیم گفت: در اوایل دولت ۲۸ هزار میلیارد تومان حقوق و مستمری می‌دادیم و ۵ هزار میلیارد تومان کسری نقدینگی داشتیم ولی تمرکز روی پوشش بیمه‌ای از دیگر اولویت‌ها ما بود.

آقای موسوی اضافه کرد: حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار پوشش بیمه‌ای جدید داریم که ۴۹ هزار میلیارد تومان در آمد پایدار جدید به دست آمده و هر ماه۴۲ هزار میلیارد تومان حقوق و مستمری می‌دهیم.

 مدیر عامل تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: حدود ۱۱۵ پروژه درمانی را در مناطق محروم کشور در دست اقدام داریم و عدد بودجه‌ای ما حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.