فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر گفت: شیرازه دفاعی اسراییل از هم پاشیده شده است و این کشتار نشان از ضعف آنهاست.

 سرهنگ حسنی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ملایر با اشاره به اینکه نابودی اسرائیل نزدیک است، افزود: ما باید در صحنه‌های کشورمان به روز باشیم و اگر هم احساس شود مردم غزه و فلسطین نیاز به ما دارند مردم ما از همه جهت آماده هستند

او افزود: پیروزی حماس همانگونه که رهبری فرمودند قطعی است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد: خداوند با ما و مسلمانان و فلسطینیان است و به زودی رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و پیروزی نصیب فلسطین خواهد شد.

او به سه رویداد تسخیر لانه جاسوی آمریکا در سال ۵۸، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تبعید امام راحل اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها اعلام کردند که این پیروزی به منافع آن‌ها صدمه زده و از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان به هر نحو ممکن دنبال براندازی و فروپاشی انقلاب بودند.

سرهنگ حسنی افزود: در برخی مواقع خودشان مستقیم وارد شدند و در بسیاری از مواقع نیز توسط معاندین اقداملات خود را علیه ایران داشتند.

او با بیان اینکه آمریکا در عرصه‌های مختلف ورود یافته و علیه انقلاب اسلامی اقدام کردند گفت: حمله طبس و در ادامه جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداختد، ولی کار به جایی نبردند و در ادامه به فروپاشی از درون روی آوردند که از جمله آن فتنه‌های مختلف در سال ۸۸ و ۹۸ و اغتشاشات سال گذشته بود که هیچ کدام به نتیجه نرسید

حسنی با اشاره به اینکه داعش نیز در سوریه ورود پیدا کرد، اما امروز سوریه با قدرت داعش را از کشورش بیرون کرد گفت: اگر کشور‌های عربی با هم متحد شوند می‌توان اسرائیل را شکست داد.

او تصریح کرد: باید بدانیم که مدار جهان بر نظم آمریکا از بین رفته و جهان در حال تحول اساسی است و یکی از سیاستمدران خارجی نیز در تحلیلی گفته بود که جهان در یک پیچ تاریخی است که تابلو‌های ان را رهبران ایران تنظیم و مرتب کردند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد: اسرائیل راهی جز تسلیم و نابودی ندارد و طوفان الاقصی این نابودی را رقم زده و انشاالله تا نابودی اسرائیل پیش خواهد رفت.

برچسب ها: 13 ابان ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.