مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: کارخانه لاستیک بارز در برگزاری دوره‌های امدادونجات در بین کارخانجات صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی در سطح استان پیشتاز است.

رضا فلاح در دیدار با مدیر گروه صنعتی بارز در استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر در برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در سطح استان با کارخانجات و بنگاه‌های صنعتی لاستیک بارز، مس سرچشمه، گل گهر و گهر زمین سیرجان و مجتمع فولاد زرند در تعامل و همکاری است.

وی با اشاره به اینکه آموزش مهم‌ترین رکن نیرو‌های تخصصی در کارخانجات و بنگاه‌های صنعتی است، افزود: کارخانه لاستیک بارز در حوزه برگزاری آموزه‌های امدادی در سطح استان پیشتاز است.

فلاح با اعلام اینکه هلال احمر با واحد بهداشت ایمنی و کار HSE کارخانجات ارتباط تنگاتنگ دارد، تصریح کرد: امدادونجات و کمک به آسیب دیدگان با هدف حفظ جان انسان‌ها که همان مهم‌ترین سرمایه در کشور است، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد حوادثی که جمعیت هلال احمر پوشش می‌دهد، حوادث جاده‌ای است، بیان داشت: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات صنعتی استان کرمان در حوادث استانی و ملی بازوی مهم و همراه جمعیت هلال احمر هستند.

 

فلاح با اشاره به راه اندازی خانه هلال لاستیک بارز به عنوان اولین خانه هلال در بنگاه‌های اقتصادی استان گفت: آموزش و تشکیل تیم‌های تخصصی امدادونجات از اهداف بسیار مهم این مراکز است.

ضیایی مدیرگروه صنعتی بارز در کرمان نیز در این نشست بیان کرد: کارخانه لاستیک بارز در راستای مسئولیت اجتماعی با جمعیت هلال احمر در همه عرصه‌ها همراه است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مانور‌های آموزشی و تمرینی امدادونجات برای پرسنل کارخانه افزود: در مجموعه بارز هر چه امکانات در حوزه آموزش در شرایط عادی و همچنین تجهیزات و نیروی انسانی در زمان امدادرسانی حوادث نیاز باشد، در اختیار جمعیت هلال احمر قرار خواهیم داد.

اسلامی مدیرمنابع انسانی گروه صنعتی بارز بیان کرد: وجود خانه هلال بارز و پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر در حاشیه کارخانه، قوت قلبی برای پرسنل مجموعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار