دمای هوا در تیکمه داش به هشت درجه زیر صفر رسید

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهر تیکمه داش شهرستان بستان آباد دمای هوای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر ثبت شد.

آقای امیدفر با اشاره به اینکه در۲۴ ساعت گذشته تیکمه داش جزو پنج شهر سرد کشور بود گفت: در این بازه زمانی شهر‌های دیزین بالا در البرز با دمای منفی ۱۲.۵، فیروزکوه تهران با دمای منفی ۹.۵ و هزارکانیان در شهرستان دیواندره با دمای منفی ۸.۴ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین شهر‌های کشور بودند.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خداآفرین با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد گرمترین شهر استان آذربایجان شرقی بود و دمای تبریز در گرمترین زمان به هفت درجه بالای صفر و در سردترین زمان به سه درجه زیر صفر رسید.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش برف در اغلب شهر‌های استان طی روز گذشته گفت: از امروز با عبور سامانه بارشی از جو استان دمای هوا به صورت نسبی افزایش می‌یابد و تا اواسط هفته آینده جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

آقای امیدفر ادامه داد: با توجه به سکون و پایداری هوا تا هفته آینده احتمال انباشت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت استان به ویژه تبریز وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.