نشست روشنگری ویژه پیشکسوتان ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله دادی از برگزاری نشست روشنگری برای پیشکسوتان بسیجی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سید امیر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله دادی گفت: در این مراسم پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی به تجدید خاطره روز‌های دفاع مقدس و روز‌های ابتدایی تشکیل بسیج پرداختند. 

او افزود: نشست‌های روشنفگری باعث افزایش انسجام، همدلی و وحدت بسیجیان نسل قدیم و جدید برای پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب می‌شود. 

حسینی ابراز کرد: مباحث مربوط روز دنیای اسلام به ویژه مسائل غزه و فلسطین و مسائلی که باید بسیجیان برای اقناع مخاطبان در جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمنان بدانند در نشست‌های روشنگری مطرح می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله دادی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج برای اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، گفت: با توجه به سند راهبردی اعتلای بسیج برنامه‌های متنوعی در این هفته در عرصه‌های علم و فناوری، اخلاق و معنویت، دفاعی و امنیتی و برنامه‌های اقتصاد مقاوتی و اشتغال برگزار می‌شود.

حسینی افزود: مهمترین برنامه هفته بسیج اجتماع با شکوه مقاومت و نمایش اقتدار بسیجیان استان که با حضور فرمانده کل سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی پنجشنبه ۲ آذر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.