تاکید نمازگزاران تبریزی بر حمایت از رزمندگان فلسطینی

نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی بر لزوم حمایت و پشتیبانی از رزمندگان و مجاهدان فلسطینی تا آزادی قدس شریف تاکید کردند.

تاکید نمازگزاران تبریزی بر حمایت از رزمندگان فلسطینیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ر  و همیشه در صحنه تبریز در این راهپیمایی که در مسیر مصلای امام خمینی تا میدان ساعت برگزار شد، با شعار‌های «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، مرگ بر انگلیس، با غزه همدردیم آماده نبردیم» ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک اسرائیل در غزه، بر ضرورت حمایت از آرمان فلسطین تا نابودی اسرائیل تاکید کردند.

نمازگزاران تبریزی با اعلام حمایت از کودکان و مردم مظلوم و بی دفاع غزه، از سکوت مجامع جهانی و حمایت آشکار دولت استکباری آمریکا انتقاد و اعلام کردند: ما ملت آزاده و مقاوم ایران و آذربایجان همواره در کنار برادران و خواهران خود در غزه هستیم و بر تداوم مقاومت اصرار می‌کنیم.

حدود پنجاه روز قبل مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، در هفت اکتبر ۱۵ مهر عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که جرات مبارزه با رزمندگان فلسطینی را نداشت با قتل عام غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان مظلوم و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت به شکل وحشیانه و غیرانسانی پاسخ داد. این رژیم منفور امروز شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد تا تبادل اسرا در چهار روز آینده صورت بگیرد.

برچسب ها: نمازگزاران ، غزه ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.