۵ دانش آموز در معرض آسیب و نیازمند مراقبت و پیگیری در منطقه ضیاآباد شناسایی شدند.

در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه ضیاءآباد اعلام شد: ۵ نفر از دانش آموزان در معرض آسیب جدی که نیاز به مراقبت و پیگیری داشتند شناسایی شده و برای اقدامات لازم به دستگاه‌های ذیصلاح از قبیل حوزه قضایی، کمیته امداد، اورژانس اجتماعی و نیروی انتظامی معرفی شده اند. 

در این جلسه مقررشد دیگر دانش آموزان در معرض آسیب توسط مدیران، مشاوران و رابطین مشاور مدارس منطقه شناسایی و غربالگری شود و اقدامات بعدی در دستور کار قرار گیرد. در این راستا از خانواده‌ها و والدین محترم درخواست می‌شود موضوعات مربوط به انواع آسیب‌های اجتماعی در خصوص فرزندانشان را پیگیر باشند و حقایق را کتمان نکرده و به خدمتگزاران خود در آموزش و پرورش و میز نماد منطقه اعتماد داشته باشند.

همچنین در این جلسه علاوه بر موضوعات آموزشی پرورشی و پشتیبانی یکی از شاخص‌ها و دستور‌های مهم جلسه معرفی میز نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) بود که با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

و همچنین شماره تلفن‌های ۱۲۳-۱۴۸۰ و ۱۵۷۰ جهت بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان حوزه مشاوره و میز نماد در اختیار خانواده‌ها و دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

مقرر شد جلسات میز نماد با حضور اعضای محترم در اداره آموزش و پرورش منطقه به صورت منظم تشکیل گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار