مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت گفت: ایمپلنت از آمریکا، سوئیس، کره و چین وارد کشور می‌شود که ساخت آن در داخل واردات را کاهش می‌دهد.

محسن نادری‌منش در بازدید از شرکت دانش‌بنیان تولید ایمپلنت‌های دندان و ملزومات دندانپزشکی imb در پارک علم و فناوری همدان با اشاره به رشد چشمگیر ایران در بخش پزشکی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان همدان نیز به خوبی در حوزه پزشکی ورود کرده‌اند و ساخت ایمپلنت دندان به عنوان یکی از نیاز‌های اصلی کشور در همین راستاست.

او گفت: ایمپلنت دندان از آمریکا، سوئیس، کره و چین وارد کشور می‌شود که ورود همدان به ساخت ایمپلنت می‌تواند این واردات را کاهش دهد.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به لزوم توسعه این بخش گفت: حمایت کامل خود را از ملزومات پزشکی اعلام می‌کنیم و در این زمینه با تأمین تسهیلات از این شرکت حمایت خواهیم کرد.

نادری منش در ادامه و در جریان بازدید از کارخانه تولید قطعات خودرو با بیان اینکه محصولات خوبی در این مجموعه تولید می‌شود که می‌تواند صادر شود گفت: کشور در حال حرکت به سمت تولید خودرو‌های برقی است و باید قطعات این خودرو‌ها را در داخل تولید کنیم. 

او با بیان اینکه در استان همدان تولید و مونتاژ خودرو‌های برقی به زودی انجام خواهد شد گفت: خوشبختانه در همدان کارخانه‌های خوبی در زمینه تولید قطعات خودرو فعال است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت در ادامه سخنانش گفت: محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان همدان بی نظیر بوده و قابلیت عرضه در سطح ملی و فراملی را دارد.

نادری منش با اشاره به حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد: با تمام توان در صندوق مادر تخصصی از تحقیقات علم و فناوری حمایت خواهیم کرد.

او گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته مجموعه‌ای پشتیبان و حامی تولید است و امیدواریم در همدان منشا خیر و برکات فراوان باشد.

احمد شانیان با اشاره به وجود ۷۵ شرکت دانش بنیان و فناور در این منطقه اظهار کرد: هدایت نقدینگی به سمت تولید بهترین راه حمایت از رونق تولید است و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می‌تواند به سهم خود نقش ارزشمندی را در این حوزه ایفا کند.

برچسب ها: علوم پزشکی ، ایمپلنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.