ممنوعیت به کارگیری اتباع در اصناف و اتحادیه‌های میبد

رئیس اداره صمت شهرستان میبد به کارگیری اتباع در اصناف و اتحادیه‌های صنفی به ویژه میوه و تره بار را غیر قانونی عنوان کرد.

خلیلی رئیس اداره صمت شهرستان میبد در حاشیه گشت مشترک نماینده فرماندار، رئیس اتاق اصناف و اتحادیه میوه و تره بار گفت: امروز به منظور اجرای مصوبه شورای تامین از چند واحد میوه و تره بار بازدید به عمل آمد.

او تصریح کرد: مشاهده شد که عمده متصدیان این میوه فروشی‌ها خود و یا کارگرانشان اتباع هستند.

رئیس اداره صمت شهرستان میبد به کارگیری اتباع دراصناف و اتحادیه‌های صنفی به ویژه میوه و تره بار را غیر قانونی عنوان کرد.

برچسب ها: اتباع ، غیرقانوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اتباع مجاز و غیر مجازشون اساسا تقسیم بندی اشتباه و غلطی هست که ما در ایران مرتکب شدیم کلا چه مجاز و چه غیر مجازشون از منابع و سرمایه ملی ایران ما استفاده می کنند از امکانات و امنیت و انرژی ارزان ما استفاده می کنند به بهانه نیروی کار.
در صورتی که همه اتباع بجز همسر و فرزند مدافعین حرم که برای امنیت ما شهید شدند بقیه بدون استثناء باید اخراج شوند چرا که نه سرمایه و پول کلانی به ایران آوردند و نه صاحب علم و تخصص خیلی بالا و منحصر بفردی هستند که بدرد کشورمان بخورند لذا همگی به سلامت و هرگز هم میهمان نیستند چون میهمان فقط سه روز حکم میهمان را دارد نه 30 سال!!
برای اتباع نان هر دانه 15000 تومان بنزین هر لیتر 30000هزار تومان + مالیات بر در آمد + مالیات بر دارایی با جریمه بابت عدم پرداخت مالیات در طول سالهای قبل + هزینه تحصیلی فرزندان به قیمت بین المللی بر اساس دلار ولی معادل ریالی دریافت شود بابت مصرف آب و برق و گاز و هزینه تلفن همراه هم به قیمت جهانی اونوقت ببینید خودشون ایران را ترک می کنند یا نه بهر حال بدون درگیری اومدند و با این روش بدون در گیری هم باید بروند سرمایه نسل اینده ایرانی را نباید مفت به اتباع مفتخور داد مهم نیست مسلمان هستند یا نه نجیب هستند یا نه بهر حال اتباع کشورشان آب به روی ایران بسته و در حال نابودی منابع داخلی ایران هستند با این جمعیت عظیمشان . مشکلات کشورشان را خودشان حل کنند مثل همه دنیا.در قوانین ما مخصوصا در قانون اساسی اصلا دولت ایران موظف نیست نان ارزان و یارانه ای به اتباع بدهد اون هم با این تعداد در هر وعده غذایی .
هزار دریغ که کسی گوش نمی ده