مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان گفت: آموزش اصناف و بازاریان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان با حضور مدیرکل و معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، فرماندار و معاون فرماندار شهرستان جیرفت و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان، بیان داشت: این جلسه از کمیسیون نظارت بر اصناف جنوب کرمان برای رسیدگی به شکایت‌های انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان‌های جنوب کرمان و برنامه ریزی برای حوزه‌های بازار و اصناف جنوب کرمان تشکیل شده است.

 

مسلم مروجی فرد برگزاری دوره‌های آموزشی را برای اتحادیه‌های صنفی، اصناف و بازاریان در جنوب استان کرمان لازم و ضروری دانست و افزود: آموزش‌های اصناف و بازاریان باید به صورت مستمر و به روز باشد.

وی با اشاره به رشد صنعت و صنایع در جنوب کرمان، تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری، اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید برای ورود مشاغل خدماتی و تولیدی که می‌توانند به حوزه صنعت و صنایع خدمات دهند؛ نیازسنجی، برنامه ریزی و اقدام کنند.

در این جلسه علاوه بر مصوبات حوزه بازار و اصناف در رابطه با شکایت‌های مربوط به انتخابات اتحادیه‌های صنفی رسیده به کمیسیون نیز تصمیماتی گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار