دومین کنگره بانوان تاثیرگذار خراسان رضوی روز چهارشنبه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور بیش از هزار بانوی فرهیخته این استان در سالن همایش‌های صدا و سیمای مشهد برگزار شد.

شیوا خوش نسب مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: امروز در خدمت بانوان تأثیرگذاری هستیم که در سامانه دومین کنگره زنان تاثیرگذار ثبت نام کرده اند.

او افزود: رویکرد اصلی این کنگره فراهم سازی در زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه‌های «علمی، پژوهشی و فناوری»، «سیاستگذاری و حکمرانی»، «گفتمان‌سازی و رسانه»، «فعالیت‌های اجتماعی»، «اقتصاد و کارآفرینی»، «تعلیم و تربیت»، «فرهنگ و هنر» و «ورزش» است.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی ادامه داد: امید است بتوانیم با شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف در ادامه این کنگره، تحقق و اجرایی شدن تشکیل دبیرخانه دائمی این کنگره را در استان خراسان رضوی به صورت ملی دنبال کنیم.

خوش نسب بیان کرد: از زنان تاثیرگذار شناسایی شده در عرصه‌های مختلف می‌توان به صورت کنشگران فعال در حوزه حل مساله و اولویت‌های مزیت دار بهره برد.

او با اشاره به فرمایش امام راحل پیرامون نامگذاری روز زن تصریح کرد: نامگذاری روز زن مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسوولیت بانوان را چندین برابر کرده است.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: امید است در راستای برگزاری این کنگره بانوان به هنر ذاتی زنان شامل الگو بودن و الگوسازی آنان در خانه و خانواده و جامعه پی برده و آن را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.