اهدای خون بانوان بسیجی در قالب پویش مهر فاطمی

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر تعدادی از بانوان بسیجی با حضور در انتقال خون یزد به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

سید محمدرضا آقائی میبدی مدیرکل انتقال خون استان یزد در حاشیه این حرکت خیرخواهانه گفت: هر کجا که بانوان پا در میدان می‌گذارند، آن عرصه، درخشش و برجستگی بیشتری می‌یابد. 

او افزود: بانوان بهترین مروجین فرهنگ اهدای خون در خانواده و جامعه هستند و خانه‌ای که از نعمت حضور یک مادر یا دختر اهداکننده خون بهره‌مند باشد همانند یک پایگاه ترویج فرهنگ اهدای خون است. 

مدیرکل انتقال خون استان یزد ادامه داد: افزایش شاخص اهدای خون بانوان، توجه به نقش آنان در بهبود وضعیت مشارکت اجتماعی و تامین ذخیره خون موردنیاز بیماران از اهداف اصلی این پویش است و از بانوان استان دارالعباده دعوت می‌کنیم همچون سایر عرصه‌ها در زمینه اهدای خون نیز مشارکت کنند و اهدای خون را در تقویم زندگی خود قرار دهند. 

او با اشاره به اینکه پویش اهدای خون مهر فاطمی از شهادت حضرت زهرا (س) تا روز ولادت با سعادت آن حضرت در سراسر کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: میزان اهدای خون بانوان در استان یزد حدود سه درصد است و امیدواریم بانوان استان با توجه به مناسبت ایام که مزین به روز مادر است، آغازگر این پویش باشند.

برچسب ها: بانوان ، اهدای خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.