مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد:

امکان افزایش تعداد پرواز‌ها در یزد وجود ندارد

دهقان منشادی گفت: به علت مشکل در کمبود ناوگان شرکت‌های حمل و نقل هوایی، در حال حاضر امکان افزایش تعداد پرواز‌ها در یزد وجود ندارد.

 کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد با اشاره به سه حوزه در صنعت حمل و نقل هوایی اشاره کرد و گفت: ایرلاین‌ها یا شرکت‌های هواپیمایی، که در کشور ۲۳ شرکت دارای هواپیما وجود دارد. ۵۴ فرودگاه داریم و زیرساخت مکان پرواز را فراهم می‌کند و سازمان هواپیمایی کشوری  ناظر آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی است.
 
او اظهار داشت: از ۵۴ فرودگاه شرکت فرودگاه‌ها در کشور، ۹ فرودگاه بین المللی است، که یزد یکی از آن‌ها از نظر زیرساختی است.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه زیرساخت فرودگاهی فرودگاه بین المللی یزد کامل است و از بروزترین دستگاه‌های ناوبری برخوردار است، افزود: زیرساخت برای تعداد پرواز‌های بیشتر داریم و مشکل در کمبود ناوگان شرکت‌های حمل و نقل هوایی و کمبود تقاضا است.
 
او افزود: زیرساخت ویزای فرودگاهی در فرودگاه یزد آماده شده است و در صورت نیاز به صدور ویزای فرودگاهی، امکان صدور ویزا وجود دارد.
 
 دهقان منشادی بیان داشت: پلیس گذرنامه فرودگاه یزد، تجهیزات و امکانات مورد نیاز را دارد و اگر پروازی راه اندازی شود به دلیل فراهم بودن زیرساخت در کوتاه‌ترین زمان فعال می‌شود.
 
رجایی فرد، نائب رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان به رتبه برتر استان در گردشگری اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: یزد ایر در آینده‌ای نزدیک بتواند در مسیر‌هایی که پر متقاضی فعالیت کند و ایرلاین‌های خارجی هم به حمل ونقل هوایی یزد ورود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۳ دی ۱۴۰۲
البته به این شدتی هم ایشون گفتند نیست
درسته مشکل ناوگان در ایران هست ولی
با همین وضع تعداد پروازهای اصفهان و شیراز و بندرعباس خیلی بیشتر از یزد هست باید قبول کنیم نا توانی مدیران ما در نتیجه کار بدون اثر هم نیست. من قضاوت نمی کنم ولی اینقدر میدونم که از فردی مطمئن شنیدم که فرودگاه خوی با یزد ایر قرار داد بستند خب یعنی مدیر اگر فعال و جدی باشه یعنی تیم قوی داشته باشه قطعا می تونه نتیجه خوبی هم بگیره
مدیر بومی محترم بفرمایند در طول یکسالی که به یزد تشریف اوردند چه خدماتی ارائه دادند؟ بنده از کسانی هستم که بهر حال به فرودگاه بعضی از شهرها از جمله یزد هم مسافرت یا رفت و امد دارم غیر از کارهای مختصر زیبایی که اصلا برای فرودگاه یزد هم ضرورتی نداشته واقعا این مدیر محترم چه خدمتی ارائه دادند؟
غیر از اینکه وضع جلو سالن مسافرین را بی ریخت و زشت کردند و مسیر مردم را مانع گذاری کردند یا چند تا سرعت گیر عوض کردند دیگه چه خدمتی ارائه دادند؟
معلوم شد که مدیر بومی هم معجزه نکرد و باز هم بودجه دولت درست هزینه نکردند.
الان مثلا نرده جلو سالن مسافرین از فرودگاه نجف می آیندخیلی زیبا و قشنگ هست؟
واقعا کجای دنیا فرودگاه بین المللی سراغ دارید که جلو سالن فرودگاهشون نرده کشیده باشند؟
این نرده ها حکایت و سند ذهن های ناتوان و بی کیفیت و بی سلیقه و احتمالا مدیران و متصدیان خود شیفته ما هست.
کجای دنیا سراغ دارید در فرودگاه بین المللی سرعت گیر گذاشته باشند؟ اینقدر نرده کشیده باشند؟
مگر کلا چقدر کل مسافت در فرودگاه داریم و چقدر می شود با سرعت رفت که سرعت گیر گذاشتند؟!!
مدیر قابل و توانمند لازم هست همه ش بودجه و پول بهانه نباید باشه. البته بابت خدماتی هم که نمی دونیم هم از ایشون ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ دی ۱۴۰۲
البته به این شدتی هم ایشون گفتند نیست
درسته مشکل ناوگان در ایران هست ولی
با همین وضع تعدا پروازهای اصفهان و شیراز و بندرعباس خیلی بیشتر از یزد هست باید قبول کنیم نا توانی مدیران ما در نتیجه کار بدون اثر هم نیست. من قضاوت نمی کنم ولی اینقدر میدونم که از فردی مطمئن شنیدم که فرودگاه خوی با یزد ایر قرار داد بستند خب یعنی مدیر اگر فعال و جدی باشه یعنی تیم قوی داشته باشه قطعا می تونه نتیجه خوبی هم بگیره
مدیر بومی محترم بفرمایند در طول یکسالی که به یزد تشریف اوردند چه خدماتی ارائه دادند؟ بنده از کسانی هستم که بهر حال به فرودگاه بعضی از شهرها از جمله یزد هم رفت و امد دارم غیر از کارهای مختصر زیبایی که اصلا برای فرودگاه یزد هم ضرورتی نداشته واقعا این مدیر محترم چه خدمتی ارائه دادند؟
غیر از اینکه وضع جلو سالن مسافرین را بی ریخت و زشت کردند و مسیر مردم را مانع گذاری کردند یا چند تا سرعت گیر عوض کردند دیگه چه خدمتی ارائه دادند؟
معلوم شد که مدیر بومی هم معجزه نکرد و باز هم بودجه دولت درست هزینه نکردند.
الان مثلا نرده جلو سالن مسافرین از فرودگاه نجف می آیندخیلی زیبا و قشنگ هست؟
واقعا کجای دنیا فرودگاه بین المللی سراغ دارید که جلو سالن فرودگاهشون نرده کشیده باشند؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۵۵ ۲۱ دی ۱۴۰۲
بااین استاندار بی کفایت همین هم زیادی است رتبه اول تورم کشوری در کشور الودگی هوا شهرهای استان که از تهران اصفهان هم بیشتره چناب استانداره کار بلد نیستی استعفا بده برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۳ دی ۱۴۰۲
اگر خبر نداری بدون
اولا
همین یزد ایر با همت و پیگیری همین استاندار محترم تاسیس و فعال شد و همین یزد ایر در این شرایط داره کلی به مردم یزد خدمت می کنه بعد از تهران الان پنجشنبه ها برای بندرعباس پرواز گذاشته خب این بده کار مردم داره انجام میشه؟ چرا نباید قدر دان باشیم و همه ش غر و نق بزنیم و الکی ایراد بگیریم؟!
ثانیا
تا الان کجا بودی که استاندارهای قبلی به شرکت های صنعتی مجوز دادند و باعث بد بختی یزد شدند برو طرف کوره ها و طرف میبد همبرو دور تا دور یزد شده مثل خندق از بس که خاک برداشتند و کاشی و اجر فروختند شدند پول دار و سرمایه دار خب چرا تا الان حرف نزدید؟
در ماجرای سیل پارسال باور کن اگر کسی دیگه استاندار بود یزد به این زودی از این سیل و وضعیت بعدیش به این راحتی نجات پیدا نمی کرد
من نه فامیل استاندار هستم و نه چیزی یا پست و مقامی از ایشون گرفتم و نه سروکاری با هم داریم ولی انصاف باید داشت نباید کسی که داره زحمت می کشه رو تخریب کرد اونم بدون مدرک و دلیل
در مورد الودگی هوا خب ببین بخشی مربوط به صنایع و کارخانه های صنعتی هستند که معمولا اصول و قوانین محیط زیست رو رعایت نمی کنند از طرفی سیل مهاجر غیر بومی که ریخته تو یزد رو ببین چه بر سر یزد اورده فقط الودگی هوا نیست ترافیک خیابانها افزایش مصرف انرژی تغییر در فرهنگ اصیل یزدی بخاطر مهاجرین و غیر بومی ها ببین چه بر سر یزد اورده از این بدتر مهاجرین افغانی یزد رو بیچاره کردن.
البته به استاندار محترم نقدهایی هم وارد هست (مثلا چرا جلو رشد مهاجرین افغانی رو نمی گیرند/ چرا به وضع حجاب در یزد و فرودگاه و ترمینال و راه آهن یزد توجه نمی کنند؟) ولی نباید تخریب کرد مخصوصا کسی که داره کار و فعالیت می کند