ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی با هدف اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت در استان گیلان تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست رشت شمالی در راستای توسعه شبکه فوق توزیع و به منظور امکان پاسخگویی مناسب به مشترکین خانگی و تجاری انجام می‌شود.

او افزود: در اجرای این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر به ترانسفورماتور موجود در پست اضافه و ظرفیت توان الکتریکی بخش فوق توزیع در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، عملیات اجرایی این پروژه شامل احداث فونداسیون ترانس و تجهیزات به اتمام رسیده و ادامه عملیات ساختمانی شامل تکمیل ساختمان ۲۰ کیلوولت و کانال کابل در حال انجام است.

دشت بزرگ تصریح کرد: در بخش تجهیزات نیز بخشی از آن شامل ترانس قدرت، کلید و سکسیونر ۶۳ کیلوولت و تابلو‌های ۲۰ کیلوولت تأمین شده و تکمیل تجهیزات باقی مانده در دست اقدام است.

محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان

او همچنین گفت: برای این پروژه اعتباری در حدود ۶۸۹ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.