دوره‌های تخصصی توانمندسازی ویژه طلاب کشور عراق با همکاری معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و حوزه علمیه مشهد برگزار می‌شود.

در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ هادی سعادت، نماینده رایزن فرهنگی ایران در عراق، حجت‌الاسلام خاقانی، مسئول آموزش و تعلیم و تربیت علمای خط ولایت عراق و مسئول آموزش مدارس علمیه امام خمینی (ره) در نجف، حجت‌الاسلام معین، مسئول بین‌الملل حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، مقرر شد با هماهنگی رایزنی جمهوری اسلامی ایران در عراق و مدارس امام خمینی (ره)، دوره‌های توانمندسازی ویژه طلاب بومی عراق برگزار شود.

این دوره‌های تخصصی در راستای آشنایی با اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در زمینه مدیریت و همچنین آشنایی با نظریه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در زمینه مرجعیت و نقش مرجعیت در جامعه تدارک دیده شده است.

در این دوره‌ها طلاب کشور عراق با موضوعات معارفی، احکام، عقاید و موضوعات مرتبط به اندیشه و سیره امام رضا (ع) آشنا می‌شوند.

همچنین در این جلسه مقرر شد، برای علما و شخصیت‌های فاضل حوزه علمیه امام خمینی (ره) در کشور عراق نیز دوره‌هایی در شهر مشهد برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.