سیلاب بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به راه‌ها خسارت زد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریالی سیلاب به راه‌های استان خبر داد.

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بر اثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب ۲۸۳ میلیارد ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

او افزود: در محور‌های بیرجند - قاین و قاین - گناباد و بیرجند - خوسف، دیهوک - راور، فردوس - بجستان، طبس - اصفهان و فردوس - بشرویه شاهد بارش باران بوده ایم.

فدوی اظهار کرد: خسارت‌ها بیشتر در محور‌های فرعی و روستایی شهرستان‌های قاین، طبس و فردوس بوده که در بارندگی هفته اخیر و جاری شدن رواناب، زیرسازی و ابنیه فنی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در این مسیر‌ها دچار آسیب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹۰ نفر از راهداران با ماشین آلات راهداری در محور‌های درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کرده اند، بیان کرد: این راهداران با ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل شده و کار امداد‌رسانی و بازگشایی محور‌ها را انجام داده اند.

او تصریح کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برچسب ها: راهداری ، خسارت سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
نتیجه و عاقبت هرگونه تحمیل ظلم و ستم اقتصادی و معیشتی به زندگی مردم و جامعه