اخطار دادستان رامهرمز به نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت: با افرادی که باعث برهم زدن چشم انداز شهری و خسارت به بیت المال می‌شوند برخورد می‌شود.

 شهاب‌الدین بهبهانی گفت: الصاق اعلامیه و نصب آثار تبلیغاتی صرفاً در محل ستاد داوطلبان محترم و جایگاه‌های تعیین شده توسط شهرداری و دهیاری‌ها مجاز می‌باشد.

او می‌گوید: الصاق اعلامیه و نصب پوستر‌ها و آثار تبلیغاتی موجب ورود خسارت به بیت المال و بر هم زدن چشم انداز شهری عمومی می‌گردد مستند به تبصره ۱ و ۲ ماده ۷۶ و ۸۲ قانون انتخابات مجلس و ماده ۹۲ قانون شهرداری جرم انگاری گردیده است و مسئولیت جبران خسارات وارده به بیت المال با مرتکبین می‌باشد.

بهبهانی ادامه داد: مأمورین انتظامی در صورت مشاهده موارد یاد شده مکلّف هستند که از ادامه فعالیت مرتکبین ممانعت نموده و عاملین این اقدامات را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی نمایند.

به گفته او داوطلبان محترم که با انگیزه بهبود کیفیت رفاهی و معیشتی شهروندان حوزه انتخاباتی خود احساس تکلیف نموده و به کارزار انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که وظیفه اصلی آن قانون گذاری می‌باشد ورود نموده اند، شایسته است بیش از سایر شهروندان به قوانین جمهوری اسلامی ایران پایند بو‌ده و تمکین نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت:در پایان به داوطلبان و اعضای ستاد انتخاباتی آن‌ها یادآور می‌گردد بهترین تبلیغ برای جلب نظر مردم شریف شهرستان و حومه، پایبندی داوطلبان و ستاد انتخاباتی آن‌ها به قوانین می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار