برپایی موکب ایران جوان با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری در قم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در قم از برپایی موکب تخصصی با موضوعات جمعیتی با عنوان خیمه ایران جوان در مسیر پیاده روی زائران خبر داد.

احمد عبدی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در قم گفت: همزمان با ایام نیمه شعبان بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام به برپایی موکب تخصصی با موضوعات جمعیتی با عنوان خیمه ایران جوان در مسیر پیاده روی زائرین مسیر حرم حضرت معصومه «س» تا مسجد مقدس جمکران (عمود ۹۵) کرد.

وی باشاره به اقدامات این موکب فرهنگی، اظهارداشت: در این موکب علاوه بر خدمات رفاهی، انواع خدمات فرهنگی ارائه می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم گفت: در غرفه کودکانه این موکب ایستگاه بازی، رنگ آمیزی، میز سرگرمی مادر و کودک به همراه اهدای انواع هدایا به اجرا در آمد.

عبدی یادآور شد: در غرفه نمایشگاه تصویری نیز ۴۰ تابلوی محتوایی با موضوع جمعیت و فرزندآوری در معرض دید زائران قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ تابلوی محتوایی مهدویت و شناخت حضرت، ولی عصر «عج» در حاشیه این موکب، اکران شد.

عبدی با اشاره به برگزاری تریبون آزاد در حاشیه این برپایی موکب، تصریح کرد: «جوانی جمعیت آری یا خیر؟» و «تولد هر فرزند به نیت یاری برای امام عصر» موضوع این تریبون آزاد بود.

وی با اشاره به اجرای استیج با محوریت برنامه‌های متنوع و ایجاد گفتمان جمعیت و ظهور، پرده خوانی، نورافشانی، سرود، مدیحه سرایی و غیره، خاطرنشان کرد: در غرفه میز تبیین میز امور مشاوره و گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم در خصوص فرزندآوری، جمعیت، نسل‌های امام زمانی و ... با حضور مشاوران و متخصصان حوزه جمعیت و کارشناسان دینی برپا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قم در پایان گفت: غرفه حمایت از خانواده‌های پر جمعیت نیز با حضور مجموعه مثبت ۵ با تشریح خدمات این مجموع برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار