پیشرفت ادارات و سازمان ها، با نظارت و بازرسی مناسب و قاطع

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظارت در ادارات و سازمان‌ها باید به گونه‌ای رقم بخورد که ادارات و یا سازمان‌های حکومتی، بازرسی و نظارت را باعث پیشرفت خود ببینند.

 نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت شورا ی اسلامی شهر یزد در جلسه هماهنگی اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با رییس سازمان بازرسی گفت:  شیوه نظارت و بازرسی بر مدیران دستگاه‌ها نباید به گونه‌ای باشد که جرأت انجام کار را از مدیران دلسوز و با وجدان بگیرد.

او ادامه داد: همچنین شیوه مدیریت نباید بهانه خوبی برای کارمندانی که سست عنصر و تنبل هستند را فراهم بیاورد.

به گفته نیکونژاد: قطعاً با نظارتی مناسب و قاطع، از انجام اقدامات خلاف قانون و تخلفات اداری و سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: اگر ۱۰۰ سال هم از عمر سازمانی سپری شده باشد پیر نیست بلکه جوان و رو به جلو حرکت می‌کند البته مدیر هر دستگاهی میداند که در برابر هر فعل یا ترک فعل خود باید پاسخگو باشد و این پاسخگویی در واقع پاسخگویی به مردم است که در صاحبان اصلی این نظام و انقلاب می‌باشند.

لازم به ذکر است در ادامه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را در رابطه با سرانه ماده ۱۰۱، حفاری‌ها، پخت نان و وضعیت نانوایی‌ها، مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری، تفکیک‌های غیر مجاز و ... مواردی را مطرح کردند و رئیس بازرسی در خصوص موارد فوق توضیحاتی را مطرح نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.