کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ۹ اسفند بعد از مدت‌ها شاهد ورود نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۸ میلیارد تومان به بازار سهام بودیم.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز چهارشنبه ۹ اسفند شاخص کل بورس با افزایش ۸ هزار و ۷۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۴ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۴ هزار واحدی در تراز ۷۱۴ هزار و ۱۷۰ واحدی قرار گرفت تا شاهد روندی متعادل، اما فرسایشی باشیم‌

کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم بود و ارزش معاملات خرد ۳ هزار میلیارد تومان ثبت شد همچنین در جریان معاملات امروز بعد از مدت‌ها شاهد ورود نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۸ میلیارد تومان بودیم.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۶۶ درصد بازار سهام به عبارتی ۴۸۸ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند و تنها ۲۵۴ نماد در بازه منفی بودند. امروز صنعت یارانه شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بود و بیشترین خروج نقدینگی هم به صندوق‌های با درآمد ثابت اختصاص یافت.

غفوری بیان کرد: امروز خبر خیلی تاثیر گذاری بر روند معاملاتی نداشتیم و بازار وضعیت متعادل خود را دنبال کرد و روند افزایشی نرخ دلار در بازار آزاد از جمله نکات حوالی بازار سهام بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار