معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان گفت: یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان گفت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

علیرضا قاسمی افزود: این برنامه در مناطق برای جلب مشارکت رأی اولی‌ها انجام می‌شود و تلاش داریم در تعدادی از مدارس و حتی در مناطقی مانند پل خواجو، میدان حضرت امام و ورزشگاه تختی نیز چنین شعبه‌هایی داشته باشیم.

او گفت: از دیگر برنامه‌های ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اصفهان تعریف رویداد‌های ورزشی ویژه هیئت‌های ورزشی در پل خواجو، ورزشگاه تختی و میدان حضرت امام است که در این سه نقطه ورزشکاران می‌توانند به صورت صنفی حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند.

فرماندار اصفهان از انصراف یکی از نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ارامنه خبر داد و اظهار کرد: با انصراف این نامزد تعداد کاندیدا‌های اقلیت مذهبی ارامنه از ۳ نفر به ۲ نفر تنزل پیدا کرد.

محمدعلی احمدی همچنین از انصراف ۲۰ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم تا پایان مهلت قانونی در حوزه انتخابیه اصفهان خبر داد و گفت: با کناره‌گیری این نامزدها، تعداد افراد باقی مانده در رقابت به ۲۶۲ نفر رسید.

او افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان ۳۶ نفر زن و ۲۲۶ نفر مرد به رقابت می‌پردازند که در این بین ۵۲ نفر دارای مدرک دکتری، ۲۰۳ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل کارشناسی ارشد و ۷ نفر تحصیلات حوزوی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.