فرماندار قزوین گفت: مجلس ما تبلور تمام افکار، آمال و آروز‌های مردم است و مردم با حضور دوباره خود در پای صندوق‌های رای فرصت ریل گذاری را برای آینده‌ای روشن و درخشان ایجاد خواهند کرد.

طیب ملکی پور فرماندار قزوین روز جمعه با حضور در مسجد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از شعبات اخذ رای گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه قزوین امروز و با وجود سردی هوا از ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعبات اخذ رای بار دیگر قصد دارند حماسه جاویدانی را برای خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۶ هزار نفر از عوامل اجرایی در برپایی هر چه باشگوه این دوره از انتخابات حضوری چشمگیر و فعال دارند.

فرماندار قزوین یادآور شد: قزوین از گذشته‌های دور همواره جزو استان‌های شاخص و برتر در حوزه برگزاری انتخابات بوده و همیشه هم توانسته به بهترین شکل ممکن این چنین رویداد‌ها را برگزار کند.

ملکی پور بیان کرد: امیدواریم مردم شریف استان در این دوره از انتخابات نیز با لبیگ گفتن به پیام مقام معظم رهبری همچنان پای کار انقلاب باشند و با حضور مقتدرانه خود وفاداری خود را به انقلاب نشان داده و در نهایت نیز نمایندگان شایسته و کاربلدی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند.

جمعیت کل واجدان انتخاباتی در استان قزوین ۹۵۸ هزار و ۷۶ نفر است که از این تعداد ۴۸۸ هزار و ۴۱ نفر مرد و همچنین ۴۷۰ هزار و ۳۵ نفر زن خواهد بود.

شهرستان آبیک ۷۳ هزار و ۹۴۲ نفر، آوج ۳۳ هزار و ۱۵۲ نفر، البرز ۱۶۰ هزار و ۱۱۴ نفر، بویین زهرا ۹۶ هزار و ۳۹۱ نفر، تاکستان ۱۳۹ هزار و ۵۰۹ نفر و قزوین ۴۵۴ هزار و ۵۰۹ نامزد واجد شرایط رای هستند.

جمعیت رای اولی‌های استان قزوین نیز ۴۸ هزار و ۴۶۰ نفر است که ۲۴ هزار و ۸۹۹ نفر آن پسر و ۲۳ هزار و ۵۶۱ نفر را دختر تشکیل می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار