مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه گفت: کارخانه ورق عریض فولاد آتیه خاورمیانه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تن و اشتغال‌زایی یک هزار نفر آماده بهره برداری است.

یار محمد محمدی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه روز سه شنبه در نشست با رسانه‌های استان اظهار کرد: این شرکت یک مجتمع صنعتی تولید فولاد شامل کارخانه نورد میلگرد است که سال ۱۳۹۵ با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن تولید و اشتغال ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم، راه اندازی شده است.

وی افزود: فاز دوم این مجموعه، کارخانه نورد ورق عریض با ۶۰۰ هزار تن ظرفیت است که در بخش اول ظرفیت ۳۶۰ هزار تن پیش‌بینی شده و امید است بتوانیم در فاز دوم به ۶۰۰ هزار تن برسیم.

محمدی ادامه داد: حمایت بانک تجارت در راه اندازی این مجموعه ارزشمند تاثیرگذار بود و امید است بتونیم با راه اندازی فاز دوم در زمینه افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای نیرو‌های بومی قدم‌های موثری برداریم. 

 مدیر عامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه تصریح کرد: تاکنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این مجموعه اعتبار هزینه شده و امید می‌رود بتوانیم با این ظرفیت در تولید و رفع مشکلات اقتصادی استان و کشور موثر باشیم. 

وی اظهار کرد: بی شک در شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی به غیر از تولید و اشتغال‌زایی هیچ راه دیگری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیست.

محمدی یادآور شد: خوزستان ظرفیت بالایی برای تولید و ایجاد اشتغال دارد و باید با اتحاد و همدلی کمک شایانی به آبادانی کشور و رونق اقتصادی کنیم. 

مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه گفت: یکی از مشکلات ما همکاری نکردن برخی از مسئولان استان با این مجموعه است چرا که در زمینه راه‌اندازی این طرح، مجوز محیط‌زیست از ما درخواست شده است.

وی بیان کرد: در حالی که در شهرک‌های صنعتی چنین مجوزی از گذشته نبوده و یا از ابتدای پروانه فعالیت یک مجموعه صنعتی، سازمان محیط زیست این مجوز را درخواست می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار