تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی قاچاقچی هزاران رینگ قاچاق را به جریمه میلیاردی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پرونده قاچاق یک هزار و ۳۳۶ حلقه رینگ فولادی به ارزش ۳۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

حسین نجف زاده ادامه داد: شعبه دادگاه تعزیرات حکومتی در پیرانشهر با بررسی این پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط رینگ‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۳۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: ماموران گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.