ترانزیت ورودی از پایانه مرزی تمرچین ۲۵۱ درصد افزایش یافت

مدیر پایانه مرزی تمرچین از افزایش بالغ بر ۲۵۱ درصدی ترانزیت ورودی کالا از پایانه مرزی تمرچین در ۲ ماهه گذشته خبر داد.

مدیر پایانه مرزی تمرچین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲ ماهه سال جاری آمار ترانزیت ورودی کالا یک هزار و ۲۷ دستگاه و ترانزیت خروجی ۸۲ دستگاه است که ترانزیت ورودی کالا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از افزایش بالغ بر ۲۵۱ درصدی  برخوردار است.

محمد رضایی تصریح کرد: در این مدت تعداد کامیون حامل کالا‌های وارداتی از این پایانه مرزی ۱۱ هزار و ۴۴۹ دستگاه و تعداد کامیون حامل کالا‌های صادراتی نیز ۱۲ هزار و ۱۸۴ دستگاه بود که نسبت به مدت زمان سال گذشته از نظر ورودی ۷۹.۴۸ درصد و از نظر کامیون خروجی ۸۶.۸۱ درصد افزایش داشته است و در مجموع ۸۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در ۲ ماهه گذشته از سال جاری ۱۳۹ هزار و ۸۴۴ نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند، خاطر نشان کرد: میزان تردد مسافر از این پایانه نسبت به مدت زمان سال گذشته که بیش از ۱۱۳ هزار نفر بود، افزایش ۲۳.۱۳ درصدی را دارد.

مدیر پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: همچنین در این مدت در مجموع ۹۴۱ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که ۴۷۲ دستگاه از طریق این پایانه مرزی وارد کشور شده و ۴۶۹ دستگاه از این پایانه خارج شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.