مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از کارکنان شبکه خاوران قدردانی کرد

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پیامی از کارکنان خدوم شبکه خاوران برای پوشش بی نظیر مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان قدردانی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پیامی از کارکنان خدوم و پرتلاش شبکه خاوران برای پوشش مناسب و بی نظیر مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهان ایشان قدردانی کرد.

در متن پیام آینه دار مدیر کل صدا و سیمای استان آمده است:

حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان جنوبی و استان‌های همجوار در آخرین سفر استانی خادم الرضا (ع) به خراسان جنوبی و آیین بدرقه پیکر‌های پاک شهدای خدمت، بار دیگر سند پر افتخار دیگری از پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه را به نمایش گذاشت.

پوشش همه جانبه رسانه‌ای صحنه‌های فراموش نشدنی وداع شورانگیز و بدرقه پیکر پاک رئیس جمهور، یار قدیمی مردم خراسان جنوبی، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و دیگر خادمان ملت که از دریچه‌ی دوربین‌های رسانه ملی و برنامه‌های رادیویی در تمام رسانه‌های ایران و جهان پخش شد را مدیون زحمات خالصانه تک تک همکاران عزیزم در بخش‌های مختلف صداوسیمای خراسان جنوبی هستم و حقیقتا از قدردانی واقعی قاصرم.

سربلندی و موفقیت تک تک شما عزیزان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.