پاسخگویی برخط مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد به تماس‌های مردمی

جلال علمدار با حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد استانداری یزد به بررسی مشکلات و درخواست‌های شهروندان پرداخت.

 به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مدیران به شهروندان، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد امروز دوشنبه هفت خرداد ماه از ساعت ۹ لغایت ۱۱ به صورت برخط به تماس‌های مردمی پاسخ گفت.

او پس از دریافت و جمع‌بندی تماس‌های مردمی در خصوص مشکلات آب و فاضلاب و مشترکین، دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در ادامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم یکی از تأثیرگذارترین روش‌ها برای احصاء و رسیدگی به موقع نسبت به مشکلات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
به وضع اسفناک تعویض لوله های فاضلاب از چهار راه شحنه تا سه راه حکیمیان برسید
سال قبل دو بار همین مسیر را بستید دفعه دومش چهار ماه نوشتید و بستید. الان از اردیبهشت راه مردم را بستید و معلوم هم نکردی تا کی این وضع نابسامان قراره ادامه داشته باشد.