فرماندار خوی:

شهید آیت الله رئیسی ،مکتب خدمت در ایران اسلامی را بنیان نهاد

امام جمعه خوی گفت: شهید آیت الله رئیسی , مکتبی بنام مکتب خدمت در ایران اسلامی را بنیان نهاد.

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار،امام جمعه ،دادستان،رئیس قوه قضائیه ،اعضای شورای اداری وباجمعی از خبرنگاران درسالن شهید کوچری فرماندار خوی برگزارشد .

حجت‌الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید رئیسی گفت: آیت الله بهشتی رئیس قوه قضائیه با عملکرد خستگی ناپذیر خود و در آخر با شهادت مظلومانه خویش مکتبی را برای آیندگان ایجاد کرد که مسئولان عالی رتبه کشوری باید مکتب خدمت بی منت بهشتی را که همان شعار ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ادامه دهند.

وی افزود: چون حکومت ما دینی و مذهبی و مردم سالاری اسلامی است روسای قوای سه گانه کشور برای نزدیکی هرچه بیشتر رابطه مردم و مسئولان راه دکتر بهشتی را ادامه دهند. همچنان که شهید رئیسی این کار را انجام داد و از اولین روز های خدمت در میان مردم بود و در آخر هم بخاطر مردم وکشور جانش را ازدست داد. 

قاسم خانی در پایان گفت: رئیس جمهور آینده هم باید از از مکتب خدمت بی منت رئیس قوه قضاییه شهید دکتر بهشتی تبعیت کند تا این راه ادامه پیدا کند .

در ادامه این جلسه کریم علی نژاد فرماندار خوی با اشاره به خدمات صادقانه رئیس جمهور شهید گفت :خستگی ناپذیری شهید آیت الله رئیسی , مکتبی بنام مکتب خدمت در ایران اسلامی را بنیان نهاد .

وی افزود: امروز مسئولین با تداوم خدمت صادقانه و بی منت به روش شهید رئیسی می توانند پاسخگوی اخلاص  و‌ارادت مردمی  باشند که در مراسم تشییع شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند .

علی نژاد در ادامه به قسمت هایی از خدمات شهید رئیسی  و دولت سیزدهم در خوی پرداخت وافزود: در زلزله خوی بیش از ۱ هزار میلیارد تومان برای بازسازی در مناطق زلزله زده  هزینه شده است .

فرماندار خوی ادامه داد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان  تسهیلات برای تامین نیاز های زلزله زدگان باقیمانده شهرستان بصورت تسهیلات بلاعوض و‌با بهره کم به شهرستان اختصاص یافته است .

علی نژاد با تقدیر از تلاشهای بانک‌ها برضرورت تسریع در پرداخت وامهای تکلیفی در بخشهای مختلف از جمله ازدواج ،فرزند آوری و‌مسکن تاکید کرد.

وی همچنین برضرورت آمادگی دستگاه های اجرایی وبستر سازی برای برگزاری انتخابات  ریاست جمهوری تاکید کرد .

در پایان این جلسه با اهدای لوح و هدیه از امیر حسین اشرفی  نوجوان حافظ کل قرآن کریم موفق در عرصه ملی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.