ارومیه؛ مهیای انتخاباتی امن و سالم

فرماندار ارومیه گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی انتخابات ریاست جمهوری است.

 فرماندار شهرستان ارومیه شنبه شب در سومین جلسه هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه با اشاره به اینکه این شهرستان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است اظهار کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد اصلی این انتخابات است که با تکیه بر این موارد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اندیشیده شده است.

غلامحسین عماری با اشاره به تشکیل جلسات هیات اجرایی و نهایی کردن شعبات اخذ رای در سطح شهرستان، افزود: برای سهولت حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در این دوره از انتخابات نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار اقدام می‌شود.

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای انتخاباتی پرشور، امن، سالم و با مشارکت بالای مردم  در ۸ تیر ماه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اشتعال و درگیر بودن مردم  در روستا ها به کار کشاورزی و دامداری  در این فصل سال، نسبت به افزایش شعبات سیار روستایی توجه ویژه ای شده است.

رییس هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل ییلاقات برای سهولت حضور جمعیت عشایری نیز شعب سیار برای ییلاقات شهرستان اختصاص یافته و در همه مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهرستان شعب سیار برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.