روسای ستاد انتخاباتی سه داوطلب ریاست جمهوری در آذربایجان غربی معرفی شدند

روسای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف در آذربایجان غربی معرفی شدند.

«علیرضا رادفر» با حکم علی عبدالعلی‌زاده رییس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان، به عنوان رییس ستاد این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی منصوب شد.

رادفر از مدرسین دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی است که در کارنامه فعالیت‌های وی در دولت‌های گذشته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی و فرمانداری ماکو، سلماس و شاهین‌دژ دیده می‌شود.

برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی سعید جلیلی نیز در آذربایجان‌غربی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی سردار «مسعود خرم‌نیا» و همچنین برخی دیگر از اعضای ستاد او در استان آغاز شد.

خرم‌نیا سیاستمدار اصولگرای آذربایجان‌غربی و دانش آموخته مقطع دکترای مدیریت است.

وی، فرماندهی انتظامی استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان به همراه فرماندهی گردان نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

"محمد خلیل‌پور" عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز به عنوان رییس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی «محمدباقر قالیباف» در استان آذربایحان‌غربی معرفی شد و برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی این نامزد ریاست جمهوری در آذربایجان‌غربی برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد فرآیند اجرایی شد.

حجت‌الاسلام‌ خلیل‌پور که با حکم حمزه صفربیگی دبیر شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی قالیباف در کشور مسئولیت ستاد انتخاباتی این نامزد در آذربایجان‌غربی را بر عهده گرفت، هم‌اکنون عضو شورای شهر ارومیه است.

او دکتری زبان ادبیات فارسی از دانشگاه ارومیه دارد و سه دوره به عنوان نماینده مردم در صحن شورای شهر را در کارنامه اجرایی‌اش دارد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.