مدیریت انقلابی از ویژگی‌های معنوی شهید رئیسی بود

امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: گره‌گشایی از کار مردم و در میان مردم بودن و مدیریت انقلابی از ویژگی‌های معنوی آیت‌الله رئیسی بود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در مراسم بزرگداشت سیدالشهدا خدمت، خادم‌الرضا (ع) "آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور انقلابی و مردمی و هیئت همراه که در محل مسجد آل نبی (ص) شهرستان بمپور برگزار شد بیان کرد: هر کس خدا و پیامبرش را اطاعت کند با کسانی که خدا به آنها نعمت داده است محشور خواهد شد.
 
 وی افزود: سلوک شهدا، خدمتگزاری به مردم است و اگر بنا بود نعمت خدا بر ما همیشه دوام داشته باشد، باید سلوک شهدا را داشته باشیم.
 
 امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر اذعان کرد: خدمتگزاری به مردم، صداقت، خستگی‌ناپذیری، گره‌گشایی از کار مردم و در میان مردم بودن، عقلانیت، تدبیر و مهارت‌های مدیریتی، مدیریتِ انقلابی و فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی را از خصوصیت‌ها و ویژگی‌های معنوی آیت‌الله رئیسی و شاخصه‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.
 
 وی ادامه داد: اگر پرچمی از دست یک فرمانده میدان و سردار به زمین بیفتد، سردار دیگری این پرچم را بلند می‌کند.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: شرایط سخت برای کشور به وجود می‌آید؛ اما این شرایط سخت، حکومت و حاکمیت را متزلزل نمی‌کند و در مسیر خدمت و خدمت‌رسانی به مردم، هیچ مسئله‌ای به وجود نمی‌آید.
 
 وی خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام، برادری، هم‌افزایی، مهربانی و عزم مردم در مسیر نظام و انقلاب حرکت‌کردن، از برکات فراوان این شرایط سخت است که خداوند به این کشور و به این مردم ارزانی می‌دارد.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر ضمن بیان آثار فراوان فتح خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد، نماد مقاومت مردم است و توفیقی که ما در فتح خرمشهر داشته‌ایم به برکت ایمان و توجه به ارزش‌های الهی بود و چون ما معتقدیم هر کس پای‌کار خدا باشد، خدا هم پای‌کار او خواهد بود.
 
 وی بیان کرد: امروز، خرمشهرهای زیادی در پیش داریم و دشمن در صدد تصرف و تغییر فکر و ذهن ما و ایجاد جنگ شناختی است.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی گفت: ما باید فهم خودمان را بالا ببریم و مواظب باشیم که دشمن در فکر، اندیشه و شناخت ما تغییری به وجود نیاورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار