هیچ پروازی در ۱۴ خرداد ماه در فرودگاه امام متوقف نمی‌شود

معاون بهره برداری فرودگاه امام خمینی گفت: هیچ پروازی در فرودگاه امام خمینی متوقف نمی‌شود و تنها تایم‌های پروازی صبح تغییر یافته است.

 محمد رضا فردی معاون بهره برداری فرودگاهی  شهر فرودگاهی امام خمینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با از نحوه  پروازهای  خارجی در ۱۴خرداد ماه خبر داد گفت:  در ۱۴ خرداد ماه  تنها ساعت پروازهای خارجی  تغییر کرده است و پذیرش مسافران در بازه زمانی ۸تا ۱۳ در فرودگاه امام خمینی انجام می شود.

وی افزود: نشست و برخاست پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ تغییر کرده و پروازهای حج هم متناسب با آن تغییر کرده است.

فردی  بیان کرد:  پروازهای فرودگاه به دلیل برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و به آگاهی همه شرکت‌های هواپیمایی رسیده است.

معاون بهره برداری فرودگاهی با بیان اینکه تمامی پروازهای داخلی  و خارجی در فرودگاه مهرآباد،  پیام و فرودگاه امام خمینی  در بازه زمانی ۸تا ۱۳ تغییر کرده  است  گفت:  مسافران  سه ساعت پیش  از زمان درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال‌های شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند.

او گفت : در این بازه زمانی که نشست و برخاست انجام نمی شود کانترهای پذیرش مسافر باز بوده و پذیرش مسافران انجام می شود و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر مسافرین محترم می توانند با سامانه ۰۹۶۳۳یا شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ تماس بگیرنند. 

او گفت: تغییر پروازهای خارجی به اطلاع تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی رسیده است و در این بازه زمانی هیچ پروازی انجام نمی شود و تنها ساعت پروازها تغییر کرده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار