سردار رادان:

ماموریت پلیس تا بازگشت تمامی زائران مراسم ۱۴ خرداد به مقاصد خود ادامه دارد

فرمانده فراجا گفت: ماموریت پلیس در مراسم ۱۴ خرداد به نحو شایسته در حال انجام است.

سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در قرارگاه انتظامی و ترافیکی سی و پنجمین مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت انتظامی و ترافیکی مراسم امروز که با محوریت پلیس تهران بزرگ بود، به نحو شایسته و مطلوبی انجام شد.

وی از تمام پرسنل پلیس از نقطه صفر مرزی و مرزداری تا پلیس تهران بزرگ برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده و حضور مردم در این مراسم قدردانی کرد.

سردار رادان یادآور شد: ماموریت ما تا بازگشت تمامی زائران به مقصدشان همچنان و بی وقفه ادامه دارد.

وی دیروز هم در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله با بیان اینکه تمهیدات لازم ترافیکی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شده، گفته بود: تلاش پلیس بر کاهش حوادث ترافیکی و مدیریت تردد متمرکز است.

سردار رادان، هدف از تشکیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله را تأمین امنیت مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) عنوان کرد.

وی افزود: با تشکیل این قرارگاه، همه امکانات و ظرفیت‌های انتظامی را به کار گرفتیم و تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و امن این مراسم در حوزه انتظامی اندیشیده و در نظر گرفته شد.

سردار رادان با بیان ماموریت دیگر این قرارگاه که در حوزه ترافیکی است، اضافه کرد: به منظور تسهیل در تردد و آمد و شد زائران و شرکت کنندگان در این مراسم، مأموریت نظم بخشی ترافیکی در محور‌ها مواصلاتی منتهی به حرم مطهر امام راحل از چند روز پیش اجرا و تلاش شد با فراهم سازی تمهیدات لازم، حوادث جاده‌ای و ترافیکی به حداقل برسد.

سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ماه در حرم مطهر امام راحل و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

منبع: ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار