اجرای طرح مدرسه کسب و کار تابستانه در شهرستان اشکذر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر گفت: طرح مدرسه کسب و کار تابستانه با هدف آشنایی افراد با کارآفرینی و نوآوری در این شهرستان اجرا می‌شود.

ندافیون رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد پازل با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد طرح مدرسه کسب و کار تابستانه را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

او بیان کرد: کارگاه خلاقیت و خلق ارزش مدرسه کسب و کار تابستانه که به وسیله استاد کارآفرینی با گرایش کسب و کار از دانشگاه تهران تدریس می‌شود.

ندافیون گفت: کارگاه خلاقیت و خلق ارزش شامل تعریف خلاقیت و نوآوری، کسب و کار و کارآفرینی و الزامات راه اندازی کسب و کار موفق همچنین مراحل ایجاد خلق ارزش در کسب و کار است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر اظهار داشت: کارگاه مهارت‌های فروش و بازاریابی مدرسه کسب و کار تابستانه توسط استاد مدیریت کسب و کار و نویسنده ۴ کتاب در زمینه کسب و کار آموزش داده می‌شود.

او تصریح کرد: کارگاه مهارت‌های فروش و بازاریابی شامل خلق برنامه بازاریابی حرفه ای، کمپین نویسی و تبلیغات خلاق، مهندسی و آنالیز فروش، ابزار‌ها و اهرم‌های فروش، استراتژی‌ها و تکنیک‌های افزایش فروش و سفر مشتری و مدیریت تجربه مشتری‌ها است.

ندافیون اظهار داشت: کارگاه بهبود فردی مدرسه تابستانه کسب و کار نیز به وسیله استاد در حوزه مسیریابی تحصیلی و شغلی تدریس می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: کارگاه بهبود فردی این طرح نیز شامل شناخت خود و تعیین اهداف، مدیریت زمان و اولویت بندی، مهارت‌های ارتباطی و شبکه سازی و توسعه مهارت‌های فردی و حرفه‌ای همچنین خلاقیت و نوآوری است.

او بیان کرد: کارگاه تیم سازی این طرح نیز به وسیله استاد کارآفرینی و مولف ۴ کتاب در حوزه بازی‌های مهارتی و خلاقانه تدریس می‌شود.

ندافیون اظهار داشت: کارگاه تیم سازی طرح مدرسه کسب و کار تابستانه شامل افراد و نقش آنها در تیم، ویژگی‌های یک تیم خوب، اول کار تیمی، تقسیم کار در تیم ها، موانع کار تیمی و چگونگی حل آنها، معیار انتخاب افراد در تیم و مهارت‌های کار تیمی و تکنیک‌های حل مسأله در تیم‌ها است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: کارگاه سواد رسانه در حوزه کسب و کار نیز به وسیله استاد مطالعات فرهنگی و رسانه آموزش داده می‌شود.

او تصریح کرد: کارگاه سواد رسانه در حوزه کسب و کار این طرح شامل راهبرد‌ها و تکنیک‌های خود مهارگری، راهبرد‌ها و تکنیک‌های نظم جویی، آموزش مهارت‌های تولید محتوا، عکاسی، تصویربرداری و نرم افزار‌های کاربردی، تولید محتوا و رشد در اینستاگرام و طراحی وبسایت است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر اظهار داشت: کارگاه سواد مالی و حسابداری نیز به وسیله استاد کسب و کار گرایش مالی و دارای ۱۸ سال سابقه مشاوره و همراهی بیش از ۲۰۰۰ صاحب کسب و کار حقوقی و حقیقی در سطح کشور تدریس می‌شود.

او بیان کرد: این کارگاه شامل جایگاه حساب و کتاب در زندگی شخصی و شغلی، آشنایی با مفاهیم سواد مالی و اقتصادی، هدفگذاری شخصی و بودجه بندی، رویکرد‌های مالی مقابله با تورم، سرمایه گذاری موفق در زندگی و شخصیت شناسی شغلی و مالی است.

ندافیون گفت: افراد ۱۶ تا ۲۲ سال می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند همچنین ظرفیت این دوره محدود است که ۳۰ نفر از پسران و ۳۰ نفر از دختران می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۳ با مراجعه به مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.