تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی در آذربایجان شرقی

 معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران از تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی در آذربایجان شرقی خبر داد.

 احمدی در سفر یک روزه خود به تبریز گفت: در شرایط فعلی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی اداره‌کل پست استان در راستای توسعه و حرکت رو به جلو فعالیت‌های خود بر مبنای برنامه محور بودن اجرا می‌کند که این مهم جای تجلیل و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به شرکت ملی پست اصلی‌ترین سرمایه این شرکت است افزود: این شرکت اقدامات خود را بر پایه شعار ارتقای کیفیت پیش می‌برد که اگر در این راستا قدم‌های بلندی برداشته شود شاهد شکوفایی این شرکت خواهیم بود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران در ادامه ضمن تجلیل از پیشرفت دانش فنی و مهندسی داخلی و حمایت از تولید ملی اظهار کرد: به تازگی در استان آذربایجان‌شرقی شاهد تولید سیستم سورتینگ هوشمند مرسولات پستی توسط یک شرکت دانش بنیان در تبریز هستیم که این مسئله مایه افتخار تمام ایرانی‌هاست.

احمدی ادامه داد: این سیستم در راستای تسهیل ارسال مرسولات پستی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی به عنوان قطب صنعتی کشور و سایر استان‌های مشابه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست به همراه دباغ صادقی‌پور مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی با حضور در شهرک صنعتی فناوری خودروی تبریز در راستای بازدید و برگزاری نشست فنی و تخصصی با مسئولان شرکت دانش‌بنیان دیدار و گفتگو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.