اضافه شدن یک دستگاه خودروی فتون ۶ تن به سازمان آتش نشانی زرند

شهردار زرند از خرید یک دستگاه خودروی فتون ۶ تن آتش نشانی برای تسریع در خدمات رسانی به ویژه در کوچه‌های باریک خبر داد.

علی ضیاء الدینی شهردار زرند با همراهی مهدی بلوچ اربابی معاون توسعه و مدیریت منابع، ضیاءالدینی معاون خدمات شهری، احمد زمانی مدیرت حراست شهرداری از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان بازدید کرد.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در این بازدید ضمن بررسی مشکلات آتش نشانان در نشستی مشترک، وضعیت امکانات و تجهیزات ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری زرند را بررسی و در خصوص رفع کمبود‌ها و نواقص موجود در این سازمان دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار زرند از نگاه ویژه مدیریت شهری به آتش نشانی و تقویت تجهیزات این سازمان گفت و تصریح کرد: طی یک سال و نیم گذشته بیش از ۸۴ میلیارد ریال انواع تجهیزات و امکانات برای این سازمان خریداری شده است.

ضیاءالدینی از خرید یک دستگاه خودروی فتون ۶ تن آتش نشانی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نیاز شهر زرند به خودروی کوچک و قابل حرکت درکوچه‌های باریک و تسریع در خدمات رسانی این خودرو خریداری و به مجموعه آتش نشانی اضافه شده است.

شهردار زرند هزینه خرید این خودرو را بیش از ۵۵ میلیارد ریال عنوان و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان برای ارائه خدمات به شهروندان خرید دستگاه خودرویی واترمیست می باشد که ان شاءالله بعد از استعلامات و اخد مجوز‌های لازم این امر اجرایی می شود. 

وی راه اندازی واحد HSE، پیگیری برای ساخت ایستگاه جدید در بخش دیگری از شهر، خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز و ... را از دیگر برنامه‌های این شهرداری برای ایمنی اعلام کرد.

در پایان این نشست خودروی فتون ۶ تن خریداری شده تحویل سازمان آتش نشانی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار