قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش نذر قربانی همزمان با سراسر کشور از امروز پنجشنبه ۲۴ خردادماه خبر داد.

سیدمهدی هاشمی گفت: برای اجرای پویش قربانی، ۱۶۰ پایگاه نذر قربانی در سراسر استان با هدف رساندن نذورات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت نذورات اظهار کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی اعلام شده برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید

  •  

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در روز عید سعید قربان نیز ۱۹ اداره کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار و نوعدوست هستند.

هاشمی افزود: پارسال مردم نوع‌دوست استان ۴۷ میلیارد ریال در روز عید سعید قربان اهدا کردند.

وی ادامه داد: نذورات نقدی جمع‌آوری شده به نیت افراد نیکوکار، دام زنده خریداری و گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع سه هزار بسته گوشت نذر قربانی به همت یک موسسه خیریه در آستانه عید سعید قربان و غدیر بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت نذری در قالب بسته‌های ۱.۵ کیلوگرمی و در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با همکاری مرکز نیکوکاری سمت خدا (تهران) توزیع شد.
جاسم محمدی افزود: هزینه تهیه این بسته‌های نذری ۳۶ میلیارد ریال برآورد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار