کمک ۱۳۶ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز امسال تاکنون ۱۳۶ میلیارد تومان توسط خیران استان به مراکز نیکوکاری کمک شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۲۹ درصدی دارد.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  آذربایجان‌غربی با اشاره به کمک ۱۳۶ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری استان، گفت: مجموع مراکز خیریه دارای مجوز در استان ۳۹۶ مرکز است که از این تعداد ۳۴۹ مرکز فعال و ۴۷ مرکز غیرفعال هستند.

وی با بیان اینکه پارسال مجموع درآمد مراکز خیریه استان ۳۹۳ میلیارد تومان بوده, افزود: حدود ۳۲ هزار خانوار توسط مراکز نیکوکاری استان شناسایی شده و بصورت موردی و زمان‌دار خدمات دریافت می‌کنند که حدود ۵۹ درصد از این خدمات را زنان دریافت می‌کنند.

مهرافروز در خصوص عمده فعالیت‌های مراکز نیکوکاری نیز خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های مختلفی از جمله کمک به مسکن مددجویان، معیشت با توزیع بسته‌های غذایی گرم و بسته‌ها، اشتغال، درمان، جهیزیه نوعروسان، کمک به آزادی زندانیان، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، برگزاری محافل فرهنگی، اعزام نیازمندان به سفر‌های زیارتی نیازمندان فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.