محور سوادکوه تا چهارم تیرماه به صورت مقطعی مسدود است

رییس پلیس راه مازندران از انسداد محور فیروزکوه از امروز یکشنبه تا چهار تیر ماه به صورت مقطعی به علت اجرای عملیات تعمیرات اساسی بهسازی تونل چپ دره ۲ خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز یکشنبه اظهار کرد: به منظور اجرای "عملیات و تعمیرات اساسی بهسازی تونل چپ دره ۲ در محور فیروزکوه"، محدودیت‌های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه تا تاریخ چهار تیر ماه ۱۴۰۳ به صورت مقطعی در محور سوادکوه مسدود است، افزود: از ساعت هفت صبح تا پنج عصر هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه و شرایط نامساعد جوی در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و در صورت رفع انسداد از محور هراز تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای مأموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.