راه اندازی قربانگاه ابراهیمی در کمیته امداد آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از راه اندازی قربانگاه ابراهیمی در این اداره کل در روز عید قربان خبر داد.

غلامعلی ملامهدی اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده، از ساعت ۶ صبح روز عید سعید قربان تا ظهر همان روز قربانگاه ابراهیمی در محوطه اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی برای مشارکت هر چه بیشتر خیران برپا می‌شود.

وی افزود: در این قربانگاه ضمن عرضه دام زنده، با مشارکت دامپزشکی و کشتارگاه صنعتی تبریز دام‌ها با نظارت بهداشتی و شرعی کارشناسان ذبح و بعد از بسته بندی و استریل شدن، بین نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد استان توزیع می‌شود.

وی همچنین گفت: همزمان با عید سعید قربان، پویش نذر قربانی در راستای ادای نذر نیابتی مردم و با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی افزود: مردم نوعدوست استان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی در قالب نذر قربانی، از امکان ادای نذر خود به صورت مشارکتی با سایر خیران بهره‌مند شوند.

ملامهدی تاکید کرد: هر سهم قربانی برای یک خانواده نیازمند ۲۰۰ هزار تومان بوده که خیرین و مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با استفاده از کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* و کارت بانکی این نهاد به شماره ۵۱۲۷-۹۹۵۱-۹۹۱۱-۶۰۳۷ واریز کنند.

وی افزود: خیران همچنین می‌توانند گوشت قربانی شده را که در منازل خود ذبح کرده اند با راهنمایی مددکاران کمیته امداد به صورت حضوری تحویل نیازمندان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.