دنیل ردکلیف برنده جایزه تونی شد

مراسم اهدای جوایز تونی شب گذشته برگزار شد و دنیل ردکلیف جایزه بهترین بازیگر مرد یک نمایش موزیکال را از آن خود کرد.

مراسم اهدای جوایز تونی یکشنبه شب برگزار شد و «دنیل ردکلیف» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» برای «با شادمانی چرخ می‌زنیم» جایزه بهترین بازیگر مرد در یک نمایش موزیکال را دریافت کرد.

دنیل ردکلیف روی صحنه مراسم اهدای جوایز تونی که در سالن نمایش «دیوید اچ. کخ» در مرکز لینکلن نیویورک سیتی برگزار شد از «جاناتان گراف» قدردانی کرد و گفت: «سعی می‌کنم سریع حرف بزنم و گریه نکنم.»

در حالی که دوربین گراف گریان را نشان می‌داد، ردکلیف ادامه داد: «از بازیگران سپاسگزاری می‌کنم، همه کسانی که روی صحنه رفتند. هر شب حضور روی صحنه با شما باعث افتخار من بود و خیلی دلم برایش تنگ می‌شود.»

او اضافه کرد: «حالا که بحث دلتنگی شد، جاناتان و لیندزی [مندز]، خیلی دلم برای شما تنگ می‌شود. برای این نمایش واقعاً نیازی نبود که بازیگری کنم، فقط کافی بود به شما نگاه کنم و هرچه می‌خواهم حس کنم.»

 ردکلیف که در روز جهانی پدر برنده این جایزه شد از پدر و مادر خود قدردانی می‌کند و می‌گوید: «هر دوی شما را خیلی دوست دارم.» او درباره همسرش می‌گوید: «عشق من ارین [دریک]، تو و پسرمان بهترین اتفاقاتی هستید که برای من افتاده‌اند. خیلی دوستتان دارم.»

«آنجلینا جولی» در این مراسم برای غریبه‌ها، موزیکال جدید که با همکاری دخترش ویوین ساخته شده برنده اولین جایزه تونی خود در مقام تهیه‌کننده شد. بازیگر «آقا و خانم اسمیت» روی صحنه سخنرانی نکرد و در پشت صحنه به پرسش گزارشگران پاسخ نداد.

«سارا پولسن» دیگر بازیگری بود که اولین جایزه تونی کارنامه‌اش را در بخش بهترین بازیگر زن برای نمایش «شایسته» دریافت کرد. او پیش‌تر جوایز امی، اتحادیه بازیگران آمریکا و گلدن گلوب را دریافت کرده بود.

جایزهٔ آنتوانت پری برای درخشش در هنر نمایش، یا با نام شناخته‌شده‌تر آن جایزهٔ تونی (Tony Award)، به بازشناسی دستاوردهای تئاتر زنده آمریکایی می‌پردازد. این جایزه‌ها طبق مراسمی سالانه از سوی انجمن تئاتر آمریکا (سازمان بال تئاتر آمریکا) و انجمن صنفی برادوی در آمریکا اعطا می‌شود.

منبع: صبا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هرماینی
۰۰:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
چه کسی بهتر دنیل؟ مبارکشون باشه
هری بایدم بهترین باشه!!
آخرین اخبار