جبلی در آیین قرعه‌کشی مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری:

سه مناظره مبتنی بر مسائل اقتصادی است

رئیس رسانه ملی گفت: دو مناظره را به دوره‌های قبل که سه تا بود اضافه کردیم که سه مناظره مختص حوزه اقتصادی است.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما پیش از برگزاری آیین قرعه‌کشی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ضمن عرض خیر مقدم به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: ان‌شالله مردم شاهد مناظره‌ای وزین و آگاهی‌بخش در فضای سالم و اخلاقی باشند.

وی اظهار کرد: جهت استحضار نامزد‌های محترم و ملت ایران عرض می‌کنم سازمان صداوسیما بلافاصله پس از شهادت مسافران پرواز اردیبهشت ستاد انتخابات رسانه ملی را تشکیل داد و تمام آنچه در دوره‌های قبل در طول مدت بیش از یک سال انجام شد برای طراحی برنامه‌ها، هماهنگی کمیسیون تبلیغات و آماده‌سازی زیرساخت‌ها در کمتر از سه هفته با تلاش جهادی همکارانمان در رسانه ملی نهایی شد.

رئیس رسانه ملی بیان کرد: در همین فاصله رسانه ملی درگیر پوشش بدرقه پرشکوه مردمی از حادثه دردناک بالگرد بود و خوشبختانه رضایت مردم را در پی داشت و نصاب بیش از ۸۷ درصد از عملکرد رسانه ملی را شاهد بودیم و نکته جالب اینکه در فاصله کمتر از ۱۰ روز از برگزاری دو نظرسنجی که قبل و بعد از شهادت عزیزان اتفاق افتاد شاهد افزایش ۱۲ درصدی در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری بودیم که این به برکت خون شهدا بود و ما به تاسی از خون پاک شهدای عرصه خدمت اولویت اصلی خود را در طراحی برنامه‌های تبلیغاتی و مشارکت حداکثری قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در کنار این هدف اصلی و قطعی فرصت‌های برابر تبلیغاتی را طراحی کردیم تا در اختیار نامزد‌ها قرار بگیرد تا زمینه انتخابات پردستاورد و پرشکوه با مشارکت بالا ایجاد شود و حماسه‌ای باشد مکمل حماسه بدرقه شهدای عزیزمان و ان‌شالله رئیس‌جمهوری شایسته، فعال، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند در نتیجه این رقابت سالم انتخاب خواهد شد.

جبلی ادامه داد: در عرصه بین‌المللی مردم سالاری دینی به‌عنوان پدیده بدیع و منحصربه‌فرد و نهادینه شده در نظام جمهوری اسلامی قرار خواهد داد.

رئیس رسانه ملی بیان کرد: صداوسیما در آماده‌سازی برنامه‌ها، زیرساخت‌ها، ظرفیت‌های خود را با رویکرد تحولی و با همکاری و استعانت از نخبگان، اندیشکده‌ها و مراکز پژوهش و دانشگاه‌ها با اتکا به افکارسنجی طراحی کرد و با این مطالعات و همفکری‌ها بنای ما بر این شد برنامه‌ها بر اساس برنامه اصلی که مطالبه مردم و رهبری است شکل بگیرد و نقطه کانونی آن حوزه اقتصاد باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال با مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم برنامه هفتم را آغاز خواهیم کرد لذا اهمیت پیدا کرد برنامه‌های تبلیغاتی ما با محوریت برنامه هفتم و حوزه مسائل اصلی جامعه که حوزه اقتصادی است شکل بگیرد لذا دو مناظره را به دوره‌های قبل که سه تا بود اضافه کردیم که سه مناظره مختص حوزه اقتصادی است که عموما مبتنی بر سرفصل‌های برنامه هفتم است.

جبلی افزود: امیدواریم از این فرصت خوب و مناسبی که برای عزیزان فراهم شده و نامزد‌های محترم از آن استفاده کردند مردم ما شاهد دیدگاه‌ها و رویکرد‌های نامزد‌های محترم خواهند بود. تشکر می‌کنم از نامزد‌های محترم انتخابات و ستادهایشان که علی‌رغم فشردگی و حجم برنامه‌ها و تنوع آنها که در قالب گفتگو و مناظره که در مدت زمان کوتاهی طراحی شده به خوبی استفاده کردند.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان گفت: اطمینان داریم میلیون‌ها چشمی که از امشب نظاره‌گر مناظرات هستند شاهد رقابتی سالم، اخلاق‌مدار و آگاهی‌بخش خواهند بود و الگو و سرمشق خوبی برای آحاد جامعه و ترسیم الگوی سالم و اخلاق رقابتی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
از اقتصاد چیزی هم مونده که مناظره بزارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
به خدا کافر هم بود الآن دلش به حال مالباختگان 99 بورس می سوخت و حداقل اصل سرمایه آنها را بعد از 4 سال برمی گرداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
فقط زاکانی مستقل توانا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
حیف پول مردم در این وانفسای اقتصادی که صرف این مشاعرات نمایشی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اینها؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان رو ببرید اتوبان بزرگ لرستان بسمت خوزستان ببینه که فقط داخل همین یه رقم اتوبان در دل کوهستان جمهوری اسلامی ۸۰ تونل زده اندازه کل تونل های ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام واحترام
برای اجرای عدالت باید حق امتیاز تاهل و فرزند آوری حذف بشه
و
کسانی که این قانون را تصویب کرده اند به دادگاه صالح معرفی بشونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام واحترام
برای اجرای عدالت استخدامی باید حق امتیاز تاهل و فرزند آوری حذف بشه
و
کسانی که این قانون را تصویب کرده اند به دادگاه صالح معرفی بشونند
Italy
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
میلیون هاااااا چشم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اینقدر جوو منفی ایجاد کردین این دوره برای مناظرات که حس میکنم قرار یک مناظرات خسته کننده و کسل کننده و حرفای تکراری باشه رغبتی ندارم نگاه کنم
Iran (Islamic Republic of)
یک مشهدی
۲۰:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اینقدر اخلاق اخلاق کنید تا مناظرات خسته کننده و خونوک بشه هیچکی نگاه نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
افتتاحیه المپیک هم اینقدر ژول نمیکشه سرود و رژه و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
یا مشاور انتخاباتی باش یا سر کارقضاییت باش چه می کنه این قوه قضاییه، وزیر رو اختیاراتشو میگیره مشاور انتخاباتی میده بیرون چه بی در و پیکر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
بورس آیینه ی تمام نمای اقتصاد هر کشوری هست. یک نیم نگاهی به بورس بیندازید تا از وضعیت اسفبار اقتصادی باخبر شوید . این وضعیت اسفبار اقتصادی و سقوط بورس نتیجه ی بی کفایتی، نالایقی و بی سوادی خاندوزی ، فرزین و عشقی هست . آیا جناب قالیباف تو این مدت ۴ سال که رئیس مجلس بودند ، یک بار ، تاکید می کنم حتی یک بار شد که خاندوزی ،فرزین و عشقی را ملزم به پاسخگویی و یا استیضاح نماید ؟؟!!!‌!!
جواب خیر. جناب قالیباف تو این مدت دست روی دست گذاشتند و تماشاچی شده بودند و هیچگونه عکس العملی نشان ندادند و اقتصاد و بورس به این سرنوشت دچار شد در صورتی که جناب قالیباف با استیضاح و برکناری خاندوزی ، فرزین و عشقی می توانست از سقوط بورس جلوگیری نماید . پس نتیجه می گیریم اگر می توانست و می خواست کاری برای ملت کرده باشد توی این ۴ سال انحام داده بودند . شاید هم مثل حسن روحانی گفتند که من کاره ای نبوده ام . اگر کاره ای نبودید ، بیجا می کنید که پُست و مقام را اشغال کرده اید و جای یک فرد توانا ، دلسوز و پاکدست را گرفته اید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
من نه به این جمع اعتماد دارم نه حوصله شنیدن اراجیفشون دارم 44سال همین بوده هست در ضمن رأی نمی‌دم تا تو گناهانشان شریک نباشم
آخرین اخبار