قالیباف در میزگرد سیاسی شبکه سه:

بزرگترین سازه‌های کشور را من ساختم، مثل سدکرخه/ ۴۵ سال زندگی شخصی نکردم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ۵ الی ۶ میلیون هموطن ما برای سفر‌های خارجی مجبورند به دبی و قطر بروند، در حالی که تهران از نظر جغرافیایی بهینه‌ترین نقطه برای پرواز‌های غرب و شرق است.

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه میزگرد سیاسی شبکه ۳ سیما اظهار کرد: اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که دولت چهاردهم اگر مورد اعتماد قرار بگیرد و من از جانب شما مسئولیتی بگیرم، سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی در دولت ما اهمیت بسزایی خواهد داشت و رکن اساسی دولت خواهد بود.

قالیباف گفت: همه دستگاه‌های دولتی در دولت ما یک طرف و بحث سیاست خارجی و دیپلماسی نیز یک طرف قرار دارد، چرا که بخش قابل توجهی از موضوعات امنیتی، اقتصادی و منافع ملی ریشه در عملکردمان در اجرای سیاست‌های خارجی و دستگاه دیپلماسی دارد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: معتقدم حکمرانی در سیاست خارجی یعنی تنظیم روابط. مهم این است که حداکثر منافع و حداقل هزینه برای ایران رقم بخورد. آرمانگرایی واقع بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای منافع ملی کشور است.

وی با اشاره به اینکه ایمان و باور به سنت‌های الهی اقتدار و عزت ما را رقم می‌زند، بیان کرد: عزت، مصلحت و حکمت سه رکن مهم در سیاست خارجی ما در دولت چهاردهم است. نکته پنجم این است که ما در عرصه‌های بین‌المللی جانمایی ایران را انجام دهیم. 

چرا قالیباف چند روز بعد از انتخاب به‌عنوان رئیس‌ مجلس وارد رقابت ریاست‌جمهوری شد؟

گسترش روابط با همسایگان می‌تواند باعث اقتدار منطقه‌ای شود

قالیباف گفت: موقعیت جغرافیایی ایران و جغرافیای سیاسی آن از بعد ژئوپلیتیک و ژئواستراتژی ظرفیت و قدرت بزرگ خدادادی است که نصیب ما شده و باید به آن توجه کنیم. یکی از وظایف ما در دولت چهاردهم توجه به این موضوعات است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بنده در حوزه حکمرانی و کشورداری و درک مفاهیم کشور هم میدانی و هم به صورت مطالعاتی آشنایی دارم. اگر خدا به ما نفت و گاز نداده بود که البته داده است و ۱۹ و نیم درصد نفت و گاز دنیا در اختیار ما قرار دارد، به تنهایی، موقعیت ژئوپلیتیکی‌مان قادر بود تا ما را در جهت اقتصادی و امنیت ملی اداره کند، اما متاسفانه آنطور که باید و شاید از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: مهمترین نکته این است که مدیریت قوی و مدیر قوی و آگاه که کارنامه و برنامه دارد و شجاعت تصمیم‌گیری نیز دارد می‌تواند گره‌گشا باشد. ما در حوزه سیاست خارجی به دو نکته توجه داریم. راهبرد‌های ما در عرصه سیاست خارجی اقتدار منطقه‌ای است که مبتنی بر سیاست‌های کلان بوده و راهبرد ما در وهله دوم انتفاع اقتصادی است. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: گسترش روابط با همسایگان می‌تواند باعث اقتدار منطقه‌ای ما شود و این سیاست در دولت شهید رئیسی نیز دنبال می‌شد و حتماً ما با قدرت این را ادامه خواهیم داد. 

قالیباف اظهار کرد: همچنین تقویت محور مقاومت و ثبات در منطقه و اینکه منطقه تحت تاثیر قدرت‌های بیگانه نباشد و ارتباط مستقیم با کشور‌های همسایه برقرار کنیم در دستور کار ما قرار دارد. در موضوعات ترانزیتی چه ریلی و جاده‌ای و چه دریایی. در شمال و جنوب فرصت‌های زیادی داریم. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما در کریدور هوایی یک نقطه بی‌نظیر داریم و هواپیما‌ها می‌توانند در این کریدور‌ها سوخت‌گیری کنند و این امتیاز بزرگی است که کمتر به آن اشاره شده است.

او ادامه داد: سال ۲۰۰۸ یک سخنرانی در سیدنی داشتم و گفتم قرن بیست و یکم قرن آسیا است. به روابط مالی دوجانبه اهمیت کمی داده‌ایم و این فرصت بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 روسیه آماده دادن اعتبار ۵ میلیارد دلاری است، اما ما نمی‌گیریم

پول نفت ایران باید از کانال رسمی بانکی دریافت شود

غریب آبادی مشاور قالیباف در این میزگرد سیاسی اظهار کرد: مذاکرات رفع تحریم را دنبال خواهیم کرد. در مذاکرات هدف اصلی رفع واقعی تحریم است نه رفع حقوقی تحریم‌ها.

مشاور قالیباف بیان کرد: باید به طور شفاف مشخص شود که به ازای تعهدات ایران در حوزه هسته‌ای، فروش نفت، عملیات بانکی، تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری باید آزاد شود. 

او ادامه داد: کاری که در مذاکرات هسته‌ای انجام خواهیم داد این است که به هر میزانی که ایران خودش تصمیم می‌گیرد باید بتواند نفت بفروشد و پول خود را از مسیر مستقیم بانکی دریافت کند. اگر این اتفاق بیافتد تعهدات هسته‌ای ایران قابل اجرا خواهد بود.

غریب آبادی اضافه کرد: مذاکرات در صورتی که به نتیجه برسد قدرت تصمیم‌گیری و اجماع سازی را در داخل کشور خواهیم داشت و این موضوع اصل واکنش صریح در سیاست خارجی است.

فکری دیگر مشاور قالیباف در ادامه میزگرد سیاسی بیان کرد: رشد فزاینده سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت پس از طوفان الاقصی و ضربه وعده صادق قابل ملاحظه است. ما در این حوزه می‌توانیم پروژه‌هایی را تعریف کنیم و برای توسعه کشور و توانمندسازی محور مقاومت بهره بگیریم. 

مشاور قالیباف اظهار کرد: یکی از شرکای اصلی ما در منطقه کشور عراق است. پایدارسازی روابط اقتصادی با این کشور یکی از اهداف ما است. ما با محوریت بخش خصوصی و حمایت دولت می‌توانیم سرمایه‌گذای‌های مشترک را دنبال کنیم. در این مرحله یک میلیارد دلار برای این حوزه در نظر می‌گیریم. 

فکری اظهار کرد: در منطقه عراق، سوریه، لبنان و برخی کشور‌های همسایه ظرفیت ایجاد شده است.می‌دانیم که قانون حمایت از تولید اخیراً مورد قرار گرفته با زحماتی که دوستان مجلس کشیده‌اند و ظرفیتی ایجاد شده تا مجدداً در این حوزه بتوانیم تا سقف ۲ میلیارد دلار کار تعریف کنیم.

او ادامه داد: این موضوع می‌تواند باعث توسعه اقتصادی ما شود و به محور مقاومت نیز کمک کند.کریدور‌ها را چه شمالی و جنوبی در نظر بگیریم و چه شرقی و غربی، فرصتی استثنایی برای جمهوری اسلامی هستند. اصل اساسی مدنظر ما آن است که ایران را تبدیل کنیم به جغرافیایی که قدرت‌های نوظهور در آن همکاری داشته باشند و بتوانیم پروژه‌های بزرگی را انجام دهیم.

یکی از مسائل مهم در سیاست‌خارجی قدرت اجماع سازی در داخل کشور است

قالیباف در ادامه گفت: در سیاست خارجی نکته مهم قدرت اجماع سازی در درون کشور است، آن هم برای موضوعاتی که منافع ملی دخیل هستند. رئیس جمهور باید بتواند در گفتگو با نخبگان اجماع را ایجاد نماید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: امروز تنها سند ما برنامه هفتم است، برنامه‌ای بسیار دقیق و قابل انجام. اتفاق و تقدیر الهی به اینگونه شد که سیدالشهدای خدمت از ما جدا شد و ما ماندیم و دوستانی که باید این مسیر را ادامه دهیم.ما نمی‌خواستیم ریل پیشرفت به دهه نود برگردد، دهه‌ای که رشد اقتصادی زیر یک درصد بود.

وی ادامه داد: بنده در یک دوراهی قرار گرفتم. من رئیس قوه بودم و با اقتدار هم رای ریاست مجلس داشتم. احساس کردم آمادگی من نسبت به بقیه بیشتر است و از راحت‌طلبی خود جلوگیری کردم. خود را به سختی زدم. اداره کشور به قدرت و علم حکمرانی نیاز دارد. من ۳۵ سال در این علم مطالعه کردم و کتاب‌هایی دارم که تدریس می‌شوند.

 عمر من در امنیت و دفاع مقدس گذشته است

قالیباف اظهار کرد: نماد یک دولت محلی تمام عیار را در شهرداری تهران نشان دادم . بزرگترین سازه‌های کشور را من ساختم و اجرایی‌کردن آن را نشان دادم. عمر من در امنیت و دفاع مقدس گذشته است.

وی با اشاره به اینکه من ۴۵ سال زندگی شخصی نکردم، بیان کرد: لذا معتقدم خودم را عرضه کردم و اخلاق حرفه‌ای را انجام دادم و نسبت به دیگران که در معرض هستند هم تجربه و کارنامه دارم.

۲ درصد پرواز‌های منطقه هم از آسمان ایران رد نمی‌شود

آیا قالیباف از انتخابات انصراف می‌دهد؟

قالیباف درباره امکان کنار رفتنش از انتخابات گفت: حتما جبهه انقلاب باید قبل از ۸ تیر به یک نفر برسد. این عقلانیت در جبهه انقلاب وجود دارد و حتما این اتفاق عملی خواهد شد.

ایزدی کارشناس برنامه اظهار کرد: شک و شبهه وجود دارد که در میان این افرادی که سخن انقلابی می‌گویند به چه کسی رای دهیم. خود من نیز هنوز نمی‌دانم باید به چه کسی رای دهم. سوال بنده این است، در بین ۶ نامزد، چه کسی به ملاک‌هایی که جبهه انقلاب دارد، نزدیک است؟

قالیباف پاسخ داد: رهبری عنوان کردند به کسی رای دهید که انقلابی‌تر باشند، قبل تر هم فرمودند کسی که هم به کار آشنا باشد و هم سابقه داشته باشد. من ادعایی ندارم که نفر اول هستم و همه چیز نسبی است. من هیچ موقع در مواجه با صهیونیست‌ها با همه مسئولیت‌هایی که داشتم کم کاری نکردم، حتی سال‌های پیش سردار حاجی زاده درباره اقدامات ما در هوافضای سپاه و ریل گذاری حرف زده‌اند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: من بی وقفه در این جبهه کمک می‌کردم و حضور داشتم و دشمنان حتما بهتر می‌دانند که این نگاه انقلاب من از کجا می‌آید. اولویت ما بحث تقویت جبهه مقاومت در منطقه است. جبهه مقاومت الگویی است که باید در حوزه توسعه و رشد اقتصادی کمک کننده باشد.

وی بیان کرد: اگر فلسطین موضوع جهان اسلام بود، اکنون موضوعی جهانی شده است؛ لذا ما در ماده ۱۰۰ و ۱۰۱ و در برنامه هم همه این موارد را پیش بینی کردیم و سیاست‌ها را به بهترین شکل اجرایی خواهیم کرد.

او ادامه داد: ملاک‌های انقلاب را در ۴۵ سال گذشته خودم نشان دادم. من بچه انقلاب بودم که به نیروی انتظامی رفتم و پس از ۳ ماه حضورم در آن جا همه اهالی دانشگاه را جمع کردم و نشان دادم رویکرد من جامعه محور است و این را همه دیدند.

کریدور آیمک با مشارکت عربستان و اسرائیل و امارات می‌خواهد ایران را دور بزند

سجادپور کارشناس برنامه اظهار کرد: در سطح منطقه مشخص شده نگاه ما تنها به بخشی از منطقه است. توازن لازم را نداریم. برنامه شما برای رسیدن به توازن در سیاست خارجی چیست؟ در سطح بین‌الملل هم این توازن را نداریم؛ آیا شما با این توازن موافقید؟ برنامه شما چیست؟

قالیباف جواب داد: موضوع توازن بسیار کلیدی و بسیار مهم است. باید ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم و این موضوع مدیر قوی می‌خواهد، یعنی قدرت حل مسئله داشته باشد. مدیر در یک مجموعه باید ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل کند. 

متقی کارشناس سیاست خارجی اظهار کرد: برخی معتقدند ایران تنها است. با بسیاری از کشور‌های منطقه به ویژه کشور‌های عرب تمایز داریم. یک اصول بنیادین داریم که مقاومت است و بخشی از قدرت ما هم مقاومت است و بخش دیگر خودکفایی است که در حوزه صنعتی به دست آوردیم و بخش دیگر کنش ارتباطاتی است.

کارشناس برنامه ادامه داد: ما با یک چالش جدی متقاعد سازی دیگر مواجهیم و بحث‌هایی که مطرح میشود این است که میگوییم باید این شود، اما نمیشود، زیرا جهان منطقش قانع سازی است. ما که قدرت جهان نیستیم. این موازنه سازی ناشی از تولید قدرت است و این قدرت یعنی مطالبه قدرت ما را داشته باشند. این موازنه قدرت و قدرت را در سیاست خارجی در چه می‌بینید؟

قالیباف پاسخ داد: ما باید در حرکت خود دنبال این باشیم دوست مشترک و دشمن و منافع مشترک و بعد ابزار قدرت. الان ما در جنوب غرب آسیا عمدتا به سمت غرب رفتیم و عمدتا به شرق بی توجه بوده ایم. ما در این موقعیت جغرافیایی نمیتوانیم بگوییم غریب هستیم. عمدتا رویکرد‌های ما سیاسی-امنیتی است. وقتی یک رژیم نامشروع در این منطقه وجود دارد عمدتا نگاه ما سیاسی امنیتی میشود، اما در کل نگاه ما به شرق نگاه تمدنی، فرهنگی و... است.

نامزد انتخابات ادامه داد: روسیه، چین، هند، پاکستان و آسیای میانه را ببینید. ایران در مقایسه با این کشور‌ها کلید طلایی است و با همه اینها دوست است. در حالی که باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم. بندر چابهار را ببینید. کریدور آیمک یعنی دور زدن ایران؛ در کریدور شمال و هوایی هم به همین صورت است. ما باید هنر استفاده از این ظرفیت را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که همه بدانند امنیت و اقتصاد دو محور مشترک با کشور‌های همسایه است. همه توان دستگاه‌های دولت چهاردهم یک طرف و دستگاه دیپلماسی ما یک طرف؛ ما هرگز در انفعال قرار نخواهیم گرفت.

فواد ایزدی بیان کرد: از کلمه شناخت زیاد استفاده کردید. چه کار باید کرد که این ضعف شناخت جبران شود؟ آیا از وضعیت آموزش دیپلمات‌ها راضی هستید؟ 

به گفته سردار حاجی‌زاده پایه اصلی توان موشکی ایران را من بنا نهادم

از روند آموزش و پرورش راضی نیستم

قالیباف جواب داد: باید تصمیم سازی را برعهده نخبگان بگذاریم. ما فکر میکنیم علامه دهر هستیم و فرقی بین تصمیم سازی و تصمیم‌گیری قائل نیستیم که شاهد ارز ۴۲۰۰ تومانی بودیم. امروز حال نخبگان خوب نیست. امروز در دانشگاه‌ها ذهن افراد را پر می‌کنند. آموزش و پرورش ما ۱۷ تا وزیر و سرپرست داشته است. ما مردم را در تحول حذف کردیم در حالی که مردم را هرجا بودم مشارکت دادم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در ۱۱۰ کار فنی و زیرساختی را دیدید و مردم را هم شریک کردیم. من از روند آموزش و پرورش راضی نیستم و دستگاه دیپلماسی ما نگاه به ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد. در اقتصاد بهره وری مهم است که یک بخش این بهره وری مردم هستند.

سجاد پور کارشناس برنامه گفت: شما روی مدیر و مدیریت تکیه دارید، اما در کنار مدیریت چهارچوب‌های سیاست گذاری حائز اهمیت است. چرا در کریدور‌های هوایی وضعیت اینگونه است؟

قالیباف پاسخ داد: من در حین اینکه به مدیریت و مدیر قوی و برنامه و کارنامه تاکید دارم معتقدم مدیر قوی مدیری است که گمان نکند همه چیزدان است و اجازه دهد نخبگان جامعه برایش تصمیم سازی کنند. بعد گفتم مردم باید وارد شوند. دولت باید نگاه مردم محوری داشته باشد و کار تولی‌گری انجام دهد نه تصدی‌گری.

در رفع تحریم جدی هستیم

او ادامه داد: ظرفیت‌ها را استفاده نمی‌کنیم. اولویت‌بندی در کارمان نداریم. ببینید چقدر دشمنان برای ما چالش ایجاد کردند و چقدر خودمان. انقدری که بروکراسی برای ما مشکل ایجاد کرد، تحریم‌ها انقدر مشکل ایجاد کرده است؟ باید هوشمند سازی و شفاف سازی انجام شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: الان برای کالای اساسی به گونه‌ای رفتار می‌کنیم که دچار مشکل شدیم. در همین دهه ۹۰ این را حس کردیم، در حالی که می‌شد با نگاه به پیش بسیاری از این مشکل را حل کنیم.

قالیباف اظهار کرد: تحریم‌های ما، تحریم‌های آمریکا بوده است نه سازمان‌های بین‌االمللی. پس ما می‌توانستیم از شرکت‌های بین المللی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنیم. ما ۵ میلیارد دلار اعتبار ارزی با روسیه داشتیم، اما دو وزارتخانه با هم مشکل دارند و کسی این را افتتاح نمی‌کند. اینها چه ربطی به آمریکا دارد.

 او ادامه داد: مردم عزیز ما میتوانیم با اجماع سازی و همدلی و حضور مردم این مسیر را طی کنیم و برنامه هفتم که قانون شده است را جلو ببریم. در مجلس یازدهم این کار را دنبال کردیم و همه قوانینی که باید در اقتصاد مشکل داشتند را تا حد زیادی اصلاح کردیم و این تجربه وجود دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: رفع تحریم و مشکلات حوزه خارجی اولویت اول ماست، به همین دلیل هم گفتم در دولت چهاردهم همه دستگاه‌ها یک طرف و دستگاه دیپلماسی ما یک طرف؛ در مسیر رفع تحریم جدی هستیم.

خبرنگاران: فاطمه سیدی، فاطمه تورانلو و محمدحسین نیک‌خوی‌متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
یادش بخیر یه نفر بود میگفت من طلبه ای بیشتر نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
خودت تنهایی ، آففففرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
موقع انتخابات شده اینطور واسه خودت نوشابه باز میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سن بازنشستگی و طرح نور و سیسمونی و هزار بلای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
تخصص شما چیه؟که سد کرخه را ساختی!!!!!
اینهمه دروغ را با چه رویی به مردم ایران تحویل می دهی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
کسی که از طرفا بختیاری ها حرف میزنی از طرف خودت بگو ما بختیاری های اصیل رای میدهیم به اقای جلیلی
United States of America
خسته هستی و نمیدانی چه می گویید.بکش کنار بهتره ( برای انتخاب جلیلی )
۰۹:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
خسته هستی و نمیدانی چه می گویید.بکش کنار بهتره ( برای جلیلی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
عزیز جان خسته شدی برو با نوه‌هات بازی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
چهارسال آمدی مجلس بجز به ضرر مردم کار نکردی .
وبزگترین نفرین من وامثال من برای شما بخاطر پرداخت بیمه بیش از ۳۰ سال وبازنشستگی بعد از ۶۵ سالگی .
شما به هیچ وجه قابل اعتماد نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
شما که رئیس مجلس بودی چرا ۵ سال حق بیمه ما کارگران را خوردی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
این خودش نمیدونه بین شش نفر باید به کی رای دهد ...خخخخ خودشو رو هم قبول نداره می خواد دیگران بدونن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف مرد عمله.امیدوارم دولت رو کوچیک کنه و تعداد کارمندان و مفت خورها و حقوق بگیران رو به یک سوم کاهش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
من سد ساختممممم عجبببب!!!!کارگر و مهندس زحمت کش تو گرما و سرما سختی کشیدن حقوق شون هم سر موقع نگرفتن اونوقت جناب قالیباف که حتی سر پروژه هم نرفته ساختش سد کرخه به اسم ایشونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
واقعا الان وقت استراحتته
برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف: تخت جمشید و حافظیه و سعدیه و آرامگاه فردوسی و مجسمه آزادی و برج خلیفه و اهرام ثلاثه مصر رو من ساختم.
مردم: کنتور که نمیندازه ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف یه سوال دارم چه کسی یا چه کسانی دستور داده اند زیر بنای تاریخی تخت جمشید تونل ایجاد کنند و به آنجا آب ببندند و آثار تاریخی از بین برود من که اینطور شنیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جوری حرف میزنه و از شرایط میگه که انگار نه انگار ۴ سال رییس مجلس بوده. دلار ۴۲۰۰ دقیقا همان دلار ۲۸۵۰۰ دولت سیزدهم است. شما که انتقاد میکنی چه کاری برای جلوگیری از چند نرخی بودن ارز کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
پل ورسک هم همین ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
توهمه جاهستی وجزاین حرف مسخره نمیزنی.توبراخودت تصمیم بگیراربابت چقدربهت دادن ایناحرفاربزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اقای فؤاد ایزدی ما شما را خیلی قبولتون داریم توسیاست خارجی و بین المللی ولی بااقای قالیباف مهربانانه ترصحبت کنیدعزیزبزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف شما در مورد هلدینگ و فساد کلامتان در شهرداری که منجر به متهم شدن ۲۹ شهردار و ...شد توضیح بدین. کشور پر شده از مدیران فاسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
تو سنگری برای خودت نساختی سنگر ساز بی سنگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
امثال این آقا درسته مورد تایید شورای نگهبان هستند ولی از سد مردم توان عبور ندارند و آرزوی قدرت به دلشان میماند تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چقد لذت میبرم وقتی که دارو دسته قالیباف و زاکانی وقتی به سد بزرگی به نام مردم برخورد میکنند هر چی دست و پا میزنند که از مانع مردم عبور کنند بیشتر رسوا میشوند
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۲۳:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدا وکیلی شما در حد یک رئیس جمهور هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شاید آقای قالیباف خیلی از جاهای حرفتون رو قبول داشته باشم.ولی حضرت امام فرمودن من نگویید که من......است .ولی واقعاً یک سوال آیا بنایی سد را هم خودتون تنهایی انجام دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف‌هرچی باشه‌بلده‌کار.ادم‌خوب‌کاربلد به دردنمیخوره.هنوزمنتظراقای روحانی‌هستیدکه‌درباغ زردالو گیلاس‌براتون باز‌کنه.میشه بزک‌نمیربهارمیادبربچه روحانی‌با برجام‌میاد
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۲:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از ترکیه چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
هفت و چهار
۲۲:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ما بختیاری های اصیل از دکتر پزشکیان حمایت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدا توفیق بیشتر بده به قالیباف عزیز کسی که مورد اعتماد شهید سلیمانی بوده و پیکر مبارک شهید رو هم به وصیت خودش در خاک گذاشت
و از همه مهمتر مدیر جهادی و تحول آفرین به گفته رهبر انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۲۲:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف خوب بود از سفر های خارجی خانواد ات و خرید سیسمونی و تابعیت کانادایی پسرت هم صحبتی می کردی داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
همین که اقای کرمی رو کرده نماینده ستاد تبلیغاتی خودش در شهر بهبهان ؛ نشون میده ک چه کاره است
هیچ امیدی ب قالیباف نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سدکرخه را تونساختی مهندسان ما ساختند تو فرق بلوک واجرا نمیدانی وسدکرخه دستورخاتمی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تروخدا بازنشسته شو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف لطفاً بغرمائید آقا زاده کجا خدمت مقدس سربازی را انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
پسر ایشون میخاست ویزای کانادا بگیره که دولت کانادا رد کرد و نداد بعدش پسرش واسه وزارت خارجه کانادا اعلام شکایت کرد شما که میگی ایران خوبه پس کانادا میری چیکار؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
می خواستی بشینی تو خونه زندگیت رو بکنی
میخواستی جلوی حرص قدرت رو بگیری که زندگی کنی
منت می ذارن
یه فکری هم برای اون ۸۰ میلیون که یه سفر داخلی هم چند سال یه بار می تونن برن... خیلیا که اصلا نمی تونن برن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف با تمام احترامی که برای ایشان دارم ولی متاسفانه همش دم از منم منم میکنه شاید حرف امام راحل رو در باره منم منم فراموش کرده و این بسیار خطرناک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جدی من بچه بودم این آقا می اومد برا ریاست جمهوری جالب اینجاست مردم قبولش ندارن باز میاد نمی دونم این همه پول تبلیغات از کجا میاره ملت نون شب ندارن سنگ به شکمشان بسته اند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پول ساختش را که از بودجه ملت دادن / نقشه و طراحی و مطالعات سازه را هم که کسان دیگری کردن // زحمت اجرا را هم کارگران کشیدن
اوخت شما کجای این معادله قرار داشتی ؟؟
منم اون فضا نوردی را که امریکا فرستاد به کره ما من ساخته بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
از کجا این منطق رو آوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقا مسلمونا بخدا ما چهار کیلومتر آسفالت سالم تو جاده های مملکت نداریم همه شکسته و چاله و چوله است و مردم بیچاره هر روز دارند ضرر و خسارت این وضع را با جان و مال خودشون پرداخت می کنند چرا کسی نیست این وزیر راه و شرمساری را بخاطر این وضع جاده های مملکت استیضاح کنه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
چرا بی انصافی سخن میگویی؟ توی این مدت سه ساله به جرأت می توانم بگویم شهر ما حداقل نیمی از آسفالت هایش دوباره روکش آسفالت زدند. آخوندی در زمان روحانی 5سال وزیر راه و سگبازی بود افتخار می مرد که دولت نه یک واحد مسکونی ساخته و نه یک متر جاده آسفالت کرده است. البته شاید شما آن موقع بچه بودی و توی باغ نبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با سلام،با توجه به ۶نماینده که داریم و بدون اینکه قصد و غرضی خدایی ناکرده به بقیه نمایندگان داشته باشیم،وبا استدلال و منطق می شود گفت،آقای قالیباف واقعا پله ها را یکی یکی آمده بالا زمانی آقای قالیباف فرمانده کل نیرو انتظامی کشور بود.وبعد حدود۱۲سال شهردار تهران والان هم تقریبا دو دوره رئیس محلس.به نظر پله های ترقی را زیبا طی کرده و زیبا تر اینکه دوره قبل به نفع آقای شهید جمهور کنار رفت.بدون تعصب به کسی یا شخصی.چون برای انسانهای آزاده و بزرگ اول اولویت احکام خداوندی است.در کنار مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور.اقای قالیباف نشان داده که در مسیر رئیس جمهوری می تواند حرفهایی داشته باشد.مجددا می گویم این را منطق و استدلالهای که او طی کرده در دوران خدمتش، می گوید.ان شاالله که شایسته ترین انتخاب شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شما بزرگترین سیسمونی رو خریدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مهندسین و کارگردان دور از خانواده ها خود ساختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای امنیت یه فکری به حال خارج کردن اتباع افغان داشته باشید
چه سودی دارد ؟؟
کارگر ماهر ، فارغ التحصیل دانشگاه ما بیکار در عوض ریخته اتباع افغان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از جیب پدرت آوردی از پول این مردم مصرف شده حالا بماند که همه طرحها تون بدرد نخور یا ایراد دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام خسته نباشی بزرگوار تنها یی ساختیش جدا کارها و تلاش مهندسین و کارگران را نادیده می گیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کاش هر کسی دروغ می‌گفت بینینیش مثل پینو کیو بزرگ میشد.فقط چرت و پرت دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آره یادمه بیل دستت گرفته بودی داشتی با گل درست میکردی همچین میگه من ساختم‌انگار از جیبش خرج کرده منت هم میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شکرکیلو پنجاه هزارتومان.خجالتم خوب چیزیست،همتون امتحان پس داده هستید،دولت قبل سه کیلوشکر ده هزارتومان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
درسته دولت آقای روحانی شکر کیلویی ۳ هزار تومن بود برنجم ۱۲ هزار تومن البته برنج وارداتی هم کیلویی ۲ هزار تومن بود الان چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
برج ایفل را من ساختم برج پیزا را من ساختم برج منهتن و بانک جهانی در زمان مدیریت من در کلاس سوم ابتدایی ساخته شد من مدیریت عای دارم من گچ میاوردم پای تخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
تو شیر دلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شماهایی که یاد گرفتید سیسمونی سیسمونی میکنید چرا حرف از دزدیهای چندهزارتیلیاردی اصلاح طلبان نمیزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبان اگه دزدی داشتند با صراحت صحبت نمی‌کردند یادمه دوره مناظراتی که مردم می‌گفتند به آقای روحانی رای نمی دهند ولی بعد از مناظرات چنان نظر مردم عوض شد که ایشان دو دوره رئیس جمهور شدند
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۹:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
حتما شرکت های بوئینگ و ایرباس هم بی وقفه در انتظارند تا تو رئیس جمهور شوی و سیل هواپیمای جدید و بروز به ایران سرازیر شود یا هم احتمالا. ساخت هواپیما به سایپا واگذار میشه
چین به اون عظمت تازه یک هواپیمای مسافری در مرحله آزمایش ساخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
حالا مثلا چند تا هواپیمای خارجی در روز ار فرودگاه یا اسمان ما استفاده میکنند ،تو هم شدی مثله برداران انچنانی ما که مدعی حصور در تمام جنگها از بدو خلقت انسان هستن و البته با طرح و عملیات انها در همش پیروز هم شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شما اگه فکر مردم بودین که سرمایه مردم رو تو بازار سرمایه نابود نمیکردین توقع دارین مردم رای بدن قطعا 40میلیون سهامدار مااباخته رای نمیدن شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
حالا خواهشا برو دنبال زندکی شخصیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
به شما هم شاسی بلند رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
من من من...و ما رمیت اذ رمی و لکن الله رمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
من ساختم!!!،لاقل بگه در زمان من ساخته شد،هزاران نفر آنهم با بودجه بیت المال و با دستمزد،دخیل بوده اند،آنهم در کشور ما که خیلی از طرحها ضررش بیشتر از نفعش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آهن های داغ پلاسکو رو هم قالیباف برداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خودت قدرت و ثروت داشتی حال کردی.
الانم سر ملت منت میگذارید.
برو
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف مدیریتشون قوی هر جا رفتن ایجاد تحول کردن فقط در این عصر روز عرفه عاجزانه از خدا میخوام دیگه امثال روحانی رئیس جمهور این کشور نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
همین مخبر باشه به نظرم بهتر از این کاندیدای به درد نخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا منت میذارید؟ حاصل کارهاتون چی شده؟ این اقتصاده مرده و این نا امیدی بین جوان ها؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۱۸:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف شما لطفا راجع به هلدینگ یاس شفاف سازی کنید آبادانی کشور پیشکش!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سدکرخه زمان خاتمی ساخته شد اصلا توکجابودی؟یه جورحرف میزنی اینکاره تازه ازکره ماه امدی،بابااین کشور تفکرات شمابااین فلاکت انداخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خاتمی ؟؟؟؟؟
مگه زمان خاتمی چیزی هم ساخته شده ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
بله کشور تماما در دوره رئیس جمهوران اصلاح طلب پیشرفت کرده و در دوره اصولگرایان پسرفت و از ریل جهانی خارج شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم آقای قالیباف برای ریاست جمهوری خوب باشه ایشان زمانی که شهردار بودن خیلی خدمات ارائه دادند بعد از ایشان تهران شهردار خوبی نداشته تا الان من به آقای قالیباف رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
باقر خودتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اگرم خوب بوده باشه لزومی نداره شهردار خوب که جاده و اتوبان و پل و برج و پروژه خوب میسازه بتونه مشکلات اقتصادی کشور را در قامت رییس جمهور حل بکنه. مشکل اصلی و فعلی کشور ما تحریم ها و اقتصاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اگه تحریم ها برداشته نشه دلارو تو ۲۰۰ هزار تومن و در ۱۰ سال آینده ۱ میلیون تومان ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
نه فکر کنم یا موسي یا عیسی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف چرا نگفتی که علت گرونی و تورم شما و مجلس شما بودید که ارز 4200 کالای اساسی را به 28500 رسوندید چرا نگفتید که علت گرونیها مصوبه شما بود و نه کار دولت شهید جمهور لااقل وجدان داشته باشید و گناه کار خود را به گردن شهید جمهور نیندازید. اگر به آخرت اعتقاد دارید حلالیت بطلبید در حضور ملت و از همه ملت
Iran (Islamic Republic of)
هفت و چهار
۱۷:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ما بختیاری های اصیل از دکتر پزشکیان حمایت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ما ایرانیان از دکتر جلیلی حمایت می‌کنیم تا دو مرتبه کابینه دولت روحانی حاکم نشوند و قیمت‌ها ۱۰ برابر نگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ما بختیاری های اصیل هم از جبهه ی کسانی که قلبشون برای عدالت و پیشرفت انقلاب می‌تپد حمایت میکنیم.#قالیباف_جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
ببین قشنننگ معلومه زبان هستی . هر جا میرم این پیام رو میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
ما لرها براه دکتر پزشکیان ۱۰ شب رای می‌دهیم چون‌ شلوغ هست صفت آری پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سیسمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دروغ بود
تو حالا هی هر روز بگو سیسمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
۲ تا آپارتمان استانبول چی اونا هم دروغ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
اين صد نفر سبزه دورغ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تونل توحید و برج میلادم که مضحکه دنیا شدیمم تو ساختی اونم با آتیش زدن یک میلیارد دلار پول بی زبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خالیباف
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
راست میگه.45 سال پیش رفتن به اتفاق سیسمونی خریدن دیگه زندگی شخصی نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف و جلیلی مخالف سرسخت رشد و رونق اقتصاد و بورس هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فروش نفت رو الان مدیون جلیلی هستم و برنامه خیلی خوبی برای پیشرفت اقتصادی هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
دروغ نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آنها سردسته دلواپسی کاسبان تحريم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
یاد اقای روحانی بخیر یک گازانبر گفت بعنده خدا از انتخابات لفت داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
روحانی بدبختمون کرد با اون دروغ هاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
دورغ نداره همین مدراک خلبابانی از کجا آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدمت ب خلق گفتنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ممکنه بگی این طرح جانمایی سد کرخه را چه کشوری ارزیابی کرده ؟ چه کشور هایی مطالعات ژئو تکنیکی اش را انجام دادند؟ ممکنه بگی چند تا آیتم برای انتخاب سد کرخه وجود داشته و در چه سالهایی این مطالعات انجام شده؟ خجالت هم خوبه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با کدوم هواپیما
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرازی
۱۶:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جامعه کارگری و کارمندی هیچ وقت افزایش سن بازنشستگی از 30 سال به 35 سال را فراموش نخواهند کرد جناب قالیباف!
اون موقع که (فرمانده مجلس) بودین فکر اینجا رو نکرده بودین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
دوره آقای روحانی حداقلش کشور تحریم نبود و ما کارگران به راحتی میتونستیم با حمایت دولت خودمونو بیمه کنیم و کمتر و یانصف بیمه واریز کنیم الان چی ۳ ساله تو صف انتظارم و خبری از بیمه شدن بنده نیست و آزاد هم نمیتونم واریز کنم چون ماهی باید ۱ و ۷۰۰ تومن بریزم آیندمون توسط امثال شما خراب شد آقای قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از سیسمونی هم بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ولی سیسمونی میری ترکیه میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آها! پس بخاطر موقعیت بهینه جغرافیائیه تهرانه که بعضیها هوس میکنن از تهران برن سفر خارجی،، مثلا ترکیه تا سیسمونی بچه بخرن! راستش وقتی آدم وقت نکنه به زندگی شخصی و خانوادگیش برسه، نمیتونه بچه هاش رو درست تربیت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
همستر بازی کردی؟ نکردی وگرنه درد مردم می فهمیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای جلیلی به نفع آقای قالیباف کنار بروند بهتره.چون قالیباف اجرایی تر هست.
اگه هر دو بمونن احتمال زیاد به دور دوم کشیده خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
واسه هر ۵ نفر از این آقایون یه وانت نیسان بخرن بهتر خدمات رسانی میکنن با احترام به تمام راننده ها چون خودمم راننده ام لیاقت رئیس جمهور شدن فقط برای آقای پزشکیانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اقای قالیباف چرا منت میگذارید
وظیفه تون بوده .بخاطر حقوق نجومی کار کنید که
اگر دلسوزانه کار میکردید .وضع به این نحو نبود
پس تمام مشکلات وطن از عدم کارایی مدیران مثل حسن روحانی و دار و دسته و خودتت ووووووو بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تهران بهترین نقطه برای سفرهای خارجی است ؟؟!!!!
با کدام هواپیما ؟؟!!!
هواپیمای فرسوده و مستهلک ؟!
الان برای مشهد بلیط به نرخ مصوب وجود ندارد و باید به دو سه برابر قیمت خرید.
آقای قالیباف ۹۰ درصد مردم مشکل سفر خارجی ندارند و نمی‌خواهند از ترکیه سیسمونی بخرند.
شما لطفا در همان مجلس بمانید و کاری کنید مردم به سهولت بتوانند در سال یک مرتبه یک زیارت مشهد بروند.
الان ۳ روز مشهد هوایی در یک هتل مناسب برای ۴ نفر یک خانواده با هزینه غذا حدود ۴۰میلیون تومان حد اقل هزینه می‌برد!
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۶:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
واقعا من نگران انتخابات بودم دولت چهاردهم به اصلح نررسد اما آقای قالیباف مطلبی آشکار کردند جبهه انقلاب به یک جمع بندی خواهیم کرد که یک نفر روزهفتم انتخابات باشد واقلا این از عقلانیت وطن دوستی حفاظت از انقلاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالی باف مدعی هستی سد کرخه من ساختم فکر کردم خیر شدی و با سرمایه شخصی برای ذخیره آخرت ورفاه مردم ساختی البته بگو با پول بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
سد کرخه در دولت اصلاحات آقای خاتمی ساخته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خوب برو زندگیت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تهران رو بدون آب چرا فروختی به برج ساز ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
تو ساختی یا خاتمی بودجه از کجا آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خروجی حرفهایی که میزنی چیه،در مجلس جز باند بازی برای جناحتون کاری دیگه ای کردی
Germany
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شما اگه میتونستی کاری انجام بدی تو این مدت که ریاست مجلس رو به عهده‌ داشتی انجام میدادی انقدر شعار ندید ملت آگاه شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بورس را هم شما ساخته ای حتما درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خب الان برو خونتون زندگی کن مگه کسی جلوتو گرفته
لازم نیست به مردم خدمت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آره راست میگه رفته بیل وکلنگ زده.خخخخخخخ
Italy
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سیسمونی های ترکیه هم شما آباد کردید البته؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مُشک آن است که خود ببوید
نَه آن که عطار بگوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آدم خوش قولی هستی . سر نماینده ها کلا گذاشتی مردم نگاه می کنم. کور که نیستن
۱۲
آخرین اخبار