ابراز نگرانی دشان از مصدومیت امباپه

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: دیدن مصدومیت کیلیان به آن شکل نگرانم کرد. او وضعیت خوبی ندارد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از پیروزی تیمش مقابل اتریش در خصوص مصدومیت کیلیان امباپه گفت: دیدن مصدومیت کیلیان به آن شکل نگرانم کرد. او وضعیت خوبی ندارد. نمی‌توانم بیشتر بگویم، چون به کنفرانس می‌آمدم و زمانی برای بررسی شرایط نداشتم، اما بینی او خوب نیست و به‌ نظر می‌رسد شکسته باشد. این نقطه منفی و سیاهی در بازی امشب است.

او درباره خط دفاعی تیمش بیان کرد: گاهی اوقات سلسله مراتب در تیم تغییر می‌کند. اگر امشب سالیبا را در زمین قرار دادم، به این دلیل است که تصمیم گرفتم برای این نوع مسابقه او بهتر از کوناته است. من نمی‌خواهم هیچ بازیکنی را در این راه از دست بدهم و همه آنها بازی خواهند کرد.

دشان اظهار کرد: برنده شدن در برابر تیمی که دارای تاکتیک‌های متنوعی است و با پرس فشار زیادی به دفاع وارد می‌کند، هرگز آسان نیست. ما می‌توانستیم با اختلاف بیشتری ببریم، اما در کل عملکرد خوبی داشتیم. ما کیفیت و نمایش خوبی داشتیم و همبستگی خوبی در بین بازیکنان وجود داشت، من از این برد راضی هستم.

سرمربی فرانسه در خصوص بازی با هلند گفت: فعلا استراحت می‌کنیم و از فردا به بازی بعدی فکر می‌کنیم. من به این تیم ایمان دارم و مطمئنم در دو بازی دیگر هم با نمایش‌هایی عالی پیروز می‌شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار