همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین در قم برگزار می‌شود

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین از سوی جامعه المصطفی العالمیه هفتم تیرماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

سید مهدی طاهری دبیر علمی همایش و معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیه اعلام کرد: مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و روشنگری در خصوص ۷۵ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی، در اسفند ۱۴۰۲ با اخذ مجوز از پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین را به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اردو اطلاع رسانی کرد.

وی ادامه داد: در این همایش افتخار همکاری با ۴۰ مرکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داخل و خارج کشور را داشتیم که یکی از برکات این همکاری برگزاری ۷۵ پیش نشست همایش جهت گفتمان سازی در موضوع فلسطین در ۶ کشور و ۱۰ استان ایران اسلامی بوده است.

دبیر علمی همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین ادامه داد: در این مدت کوتاه به لطف خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام، مقالات بسیاری از سوی اساتید و پژوهشگران ۲۰ کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

وی زمان برگزاری همایش را روز پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ _ ۲۰ ذی الحجة ۱۴۴۵ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ در شهر مقدس قم، بلوار امین، سه راه سالاریه، مجتمع امین اعلام کرد و گفت: در این برنامه برخی از مقالات منتخب در پنل‌های تخصصی از سوی پژوهشگران ارائه خواهد شد.

طاهری افزود: همچنین در این همایش حجت الاسلام والمسلمین عباسی ریاست جامعة المصطفی العالمیه سخنرانی خواهد کرد و بخش پایانی همایش نیز رونمایی از کتاب چکیده مقالات، کتاب پیش نشست‌های همایش و تقدیر از مقالات منتخب با اهدای جایزه و تندیس همایش خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار