معاون استاندار:

رسانه ها امید آفرینی کنند

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش کلیدی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند پس امید آفرینی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در دومین جلسه رسانه و انتخابات گفت: رسانه‌ها نقش کلیدی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته و می‌توانند دراین زمینه گام‌های موثری بردارند.

رضا ابراهیمی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن اقدام به ایجاد یاس و نا امیدی می‌کند و در تلاش است تا همه چیز را وارونه نشان دهد نقش آفرینی کنند باید رسانه های داخلی  امید آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها کلیدی است گفت: امروز دشمن در فضای مجازی و حقیقی اقدام به سمپاشی می‌کند و می‌خواهد بگوید در انتخابات شرکت نکنید و اگر شرکت کردید باز وضعیت چنین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی سپس اقدامات انجام شده برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را تشریح کرد و گفت: برای اخذ آرای مردم استان در مناطق شهری و روستایی استان  ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف استان مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی بیان کرد: تدابیری اتخاذ شده تا تعدادی از صندوق‌های اخذ رای به مناطق عشایر نشین اعزام شود و علاوه براین با توجه به تقارن انتخابات با فصل کار برنامه ریزی شده تا ماندگاری صندوق‌های رای در مناطق روستایی بیشتر باشد.

ابراهیمی به افزایش پوشش اینترنتی نیز در حوزه های اخذ رای نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش از انتخابات الکترونیکی خواهد بود این مهم دردستور کار قرار گرفته است چنانکه در انتخابات قبلی بیش از ۹۹ درصد شعب بصورت آنلاین از پوشش اینترنتی برخوردار بودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اظهارکرد: در انتخابات مجلس برای رای دادن پنج سند می‌توانست ارائه شود، اما دراین دوره تنها ۲ سند "اصل کارت ملی و شناسنامه"برای احراز هویت و رای دادن لازم است و همچنین شناسنامه‌ها نیز ممهور به مهر نخواهند شد.

وی با بیان اینکه احراز هویت نیز توسط دستگاه‌های الکترونیکی صورت خواهد گرفت افزود: سن رای دهندگان نیز ۱۸ سال دراین دوره مشخص شده است.

ابراهیمی با اشاره به ابنکه انتخابات نیز براساس سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری مبنی بر چهار اصل " امنیت، سلامت، رقابت، رفاقت و مشارکت" خواهد بود. افزود: صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات رسالت ماست و انتخاب کننده مردم هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و نماینده پلیس فتای آذربایجان غربی هم ضمن تشریح اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و تبیین نقش رسانه ها،  بایدها و نبایدهای رسانه ای در حوزه انتخابات در استان را تشریح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.