عملیات اجرایی قطعه‌ای دیگر از محور ارتباطی ریحان آباد، پادگان المهدی تا شرکت نفت به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تعریض و بهسازی ۳.۳ کیلومتر دیگر از محور ارومیه – ریحان آباد – پادگان المهدی تا شرکت نفت آغاز شده و این طرح در حال حاضر پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

رسول عطائی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح بهسازی و تعریض محور ریحان آباد از پادگان المهدی تا شرکت نفت، ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، افزود: مدت اجرای قرارداد ۱۲ ماه است و به زودی حدود ۲ کیلومتر از این محور آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تبدیل راه فرعی به راه اصلی بوده تا تردد‌ها به خصوص تردد اهالی و کارکنان این منطقه تسهیل شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و تعریض بیش از ۵ کیلومتر از محور ارومیه – ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی به اتمام رسیده و این محور زیر بار ترافیک رفته است و حدود ۲ کیلومتر این محور نیز از سمت شهرک صنعتی تا پادگان المهدی در دست اجرا و آماده آسفالت است.

عطائی افزود: وضعیت نامناسب محور ارتباطی ریحان آباد، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی و شرکت نفت منجر به اعتراض اهالی شده بود که در این راستا عملیات بهسازی این محور با جدیت دنبال شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح بهسازی ورودی و خروجی روستا‌های منطقه در مسیر انجام گرفته تا مشکلی برای روستاییان و اهالی ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.