مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش فیزیوتراپی کف لگن در واحد فیزیوتراپی و توانبخشی این مرکز درمانی به بهره‌برداری رسید.

حسین محسن‌زاده مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم (عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش فیزیوتراپی بیمارستان قائم (عج) همزمان با تأسیس این مرکز درمانی در حدود ۵۰ سال قبل، فعالیت خود را آغاز کرده است.

او افزود: از سال ۱۳۹۰ بخش‌های کاردرمانی و سپس بخش‌های گفتاردرمانی و شنوایی شناسی که پیش از این در درمانگاه مرکزی بیمارستان دایر بود، به بخش فیزیوتراپی بیمارستان اضافه شدند و سپس بخش متمرکزی به نام بخش توانبخشی در مجموعه فیزیوتراپی بیمارستان شکل گرفت و بخش توانبخشی بیمارستان کامل‌تر شد.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) ادامه داد: هم اینک در بخش فیزیوتراپی بیمارستان قائم (عج) ۹ فیزیوتراپیست، ۲ کاردرمان، ۲ شنوایی شناس و یک نفر گفتاردرمان فعالیت می‌کنند.

محسن‌زاده بیان کرد: برای رفاه حال بیماران، بخش فیزیوتراپی کف لگن نیز، با حضور متخصصان مربوطه و با تعرفه دولتی برای بیماران نیازمند راه‌اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.