فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۳۰۷ کیلوگرم مرفین و ۱۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و فارس خبر داد.

سردار"یحیی الهی" اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان و فارس در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی تریلی مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی تریلی در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام تیم‌هایی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و استان فارس پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند تریلی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۳۰۷ کیلو گرم مرفین و ۱۰ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

الهی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت بار که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجعه ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه راننده وانت بار مربوطه متواری شده است و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

برچسب ها: انتظامی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.